ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها
شهردار مشهد:

وضعیت شهرداری مشهد بالاتر از میانگین کشور/اقدامات ویژه برای شب یلدا

  • کد خبر: ۱۱۹۴۰
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
وضعیت شهرداری مشهد بالاتر از میانگین کشور/اقدامات ویژه برای شب یلدا
شهردار مشهد گفت: یکسال گذشته سال سختی برای کلانشهر مشهد بوده است، اگر به فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی نگاه کنیم، می‌بینیم که مشکلات زیادی در این حوزه‌ها وجود داشته است، اما با این وجود، شهرداری مشهد سازمانی پویا بوده و سطح خدمات رسانی اش به مردم حفظ شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا کلائی با اعلام این مطلب افزود: با هرشاخص قابل سنجشی می‌توان گفت تلاش‌های انجام شده طی یک سال گذشته قابل تقدیر است، در مقایسه با میانگین عملکرد سایر کلانشهرها، عملکرد شهرداری مشهد در تمامی حوزه‌ها از جمله؛ حمل و نقل، عمران، خدمات شهری، برنامه ریزی، فناوری، مالی و اقتصادی بالاتر است. در مجموع می‌توان گفت عملکرد شهرداری مشهد حتی از شهرداری تهران نیز بالاتر است.

وی ادامه داد: در هرحوزه و هر شاخصی از تحقق درآمد گرفته تا حوزه فناوری بسنجیم در عموم شاخص‌ها مطلقا برتر هستیم، در چند هفته گذشته شاهد اتفاقات بزرگی بودیم که هیچ مشابه‌ای ندارد که یکی ازآن‌ها برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری بود که هرچند سال ۸۹ و ۹۰ نیز برگزار شده بود، اما نمایشگاه امثال تا چند سال آینده تاثیر گذار خواهد بود.

شهردار مشهد افزود: سرعت پیشرفت در حوزه حمل و نقل عمومی و عمران با ۱.۵ سال گذشته قابل قیاس نیست، ۱.۵ سال پیش هر چه شورا برای آغاز یک پروژه عمرانی فشار می‌آورد گفته می‌شد که با این وضعیت اقتصادی صلاح نیست، اما اکنون شاهد اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در شهر مشهد هستیم.

کلائی گفت: در حوزه خدمات شهری نیز استانداردی را رعایت کرده ایم که در نقاط مختلف کشور از آن تعریف می‌شود.
 
وی ادامه داد: اگرمدیران مناطق و ستاد تلاش و پیگیری نکنند پیشرفتی صورت نمی گیرد و مایه افتخاراست که چنین کارنامه ای را طی یکسال گذشته داشته ایم، اما با این حال چشم انداز به آینده باید بایستی در قالب اسناد و اهداف به ویژه بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد باشد.
 
شهردار مشهد افزود: درروند کار باید دو مسئله مد نظر قرارگیرد، اولین مساله اینکه اولویت ها در بودجه ۹۹ دیده شود و مساله دوم اینکه بر ردیف ها و برنامه هایی که اولویت ندارد در بودجه سال آینده اصرار نشود.
 
کلائی متذکر شد: شب یلدا نیز در پیش است. حال مردم خوب نیست، لذا باید اقداماتی برای بهتر شدن حال مردم انجام شود لذا از شهرداری های مناطق و سازمان اجتماعی فرهنگی و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل می خواهم کار ویژه ای را برای شب یلدا درنظر بگیرند.

وی ادامه داد: درخصوص اجرا و ساماندهی مسیل های شهر مشهد هم اقدامات خوبی در ساماندهی و اجرای مسیل های جمع آوری آب های سطحی انجام یا در حال انجام است که معتقدم باید در اجرای کانال ها و مسیل های جمع آوری آب های سطحی به هم پیوستگی و شبکه ای بودن مورد توجه قرار گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->