اوکراین به بزرگترین پالایشگاه نفت روسیه در دریای سیاه حمله پهپادی کرد وزیر ارشاد درباره استخدام برادرزاده‌اش در وزارت بهداشت توضیح داد دادگاه عالی هند، قانون ایالتی تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان را رد کرد عملیات زمینی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس آغاز شد گفت و گوی تلفنی نخست وزیر ژاپن با پزشکیان کمیسیون امنیت ملی مجلس با برخی گزینه های وزارت امور خارجه مخالفت خواهد کرد ظریف: آماده گفتگو مطابق با برجام هستیم تاکید نیروی پدافند هوایی بر لزوم بهره گیری بیشتر از دانش‌های بومی گفت و گوی تلفنی رئیس جمهور منتخب با رئیس جمهور قزاقستان افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز، احساس ضعف و شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است
سرخط خبرها

تحریم ۶ شرکت به بهانه حمایت از پتروشیمی ایران توسط آمریکا + لیست شرکت‌ها

  • کد خبر: ۱۱۹۶۸۱
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
تحریم ۶ شرکت به بهانه حمایت از پتروشیمی ایران توسط آمریکا + لیست شرکت‌ها
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۶ شرکت و یک کشتی را به بهانه ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد اسامی شرکت‌های جدیدی را به بهانه ارتباط با ایران در فهرست تحریم قرار داده است.

اسامی شرکت‌ها و کشتی‌ای که در فهرست تحریمی جدید خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته‌اند در زیر آمده است. این شرکت‌ها در امارات، چین، سنگاپور و مالزی مستقر هستند.

شرکت بلوکاکتوس برای تجهیزات سنگین و تجارت قطعات یدگی دستگاه‌ها، مستقر در امارات، به بهانه ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

شرکت «فرول کانیون»، مستقر در چین، به بهانه ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

شرکت کشتی‌رانی گلدون واریر، مستقر در چین، ذیل فرمان اجرایی شماره ۱۳۸۴۶؛

شرکت مدیریت کشتی‌رانی پایونیر، مستقر در سنگاپور، ذیل فرمان اجرایی شماره ۱۳۸۴۶؛

شرکت تجارت زنفر، مستقر در مالزی، به بهانه ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

شرکت تجارت بین‌المللی شکوفی، مستقر در چین، به بهانه ارتباط با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس.

نفت‌کش گلوری هاروست، تحت پرچم پاناما، به بهانه ارتباط با شرکت گلدن واریر.


در بیانیه خزانه‌داری آمده است دفتر کنترل دارایی‌های خارجی این وزارتخانه «نهادهای حامی شرکت‌های خوشه‌ای پتروشیمی ایران» را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. خزانه‌داری مدعی شده اقدام امروز شرکت‌هایی را هدف قرار گرفته که شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از آن برای تسهیل فروش ده‌ها میلیون دلار نفت و محصولات پتروشیمی به شرق آسیا استفاده می‌کند.

دولت آمریکا ۱۵ تیرماه هم اسامی ۲ فرد، ۱۳ شرکت و ۲ نفت‌کش را در فهرست تحریم‌ قرار داد. واشنگتن مدعی شده بود این افراد و شرکت‌ها از شرکت‌های صوری برای تسهیل انتقال و فروش نفت و محصولات پتروشیمی از شرکت‌های ایرانی به شرق آسیا استفاده کرده‌اند.

منبع: جهان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->