وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

رضا کیانیان: نمایش خانگی به خاطر سخت‌گیری‌های ساترا در حال تعطیلی است

  • کد خبر: ۱۱۹۶۸۶
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
  • ۱
رضا کیانیان: نمایش خانگی به خاطر سخت‌گیری‌های ساترا در حال تعطیلی است
بازیگر فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» با انتقاد از ساترا گفت: به جای اینکه به کمک تولید در سینما و نمایش خانگی بیایید در حال تعطیل کردن آن هستید.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا کیانیان با گلایه از شرایطی که اخیراً از سوی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) اعلام شده است، اظهار داشت: فیلم‌ها و سریال‌ها به واسطه تصمیمات ساترا در حال تعطیلی هستند و اینها جزئی هستند. از بدنه سینما تاثیر دیگری ندارد. حالا سوالم این است که آیا این بیکاری فایده‌ه ای هم دارد؟ آن هم در زمانی که باعث ایجاد کار در کشور می شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی (سید ضیاءالدین دری ۱۳۸۳-۱۳۹۱) تاکید کرد: نمایش خانگی با وجود سخت‌گیری‌های برخی از بی‌دلیل ساترا در حال تعطیل شدن است و کار زیادی نداریم که انجام دهیم. لطفا دوستان بیان کنند سینما چه گناهی کرده که باید این گونه تصمیم بگیرد؟

تئاتر «پدر» شهریور روی صحنه می‌رود

بازیگر فیلم سینمایی فرش باد (کمال تبریزی 1381) در پاسخ به این پرسش که این روزها چه کاری را انجام می دهند، بیان کرد: در حال حاضر تمرین تئاتری هستم که قرار است شهریورماه روی صحنه بیاید.

وی در توضیح مضمون این تئاتر گفت: نمایشنامه ای با عنوان پدر است که دوسال پیش توسط نویسنده اش به فیلم تبدیل شد و در اسکار هم چند جایزه گرفت (پدر یا The Father یک فیلم درام فرانسوی-انگلیسی به نویسندگی و کارگردانی فلوریان زلر که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و فیلمنامه آن بر اساس نمایشنامه سال ۲۰۱۲ به نام پدر ساخته شده است؛ این فیلم در نود و سومین دوره جوایز اسکار در شش بخش نامزد دریافت این جایزه که دو جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. آنتونی هاپکینز) را به دست آورد).

بازیگر فیلم سینمایی کیمیا (احمدرضا درویش ۱۳۷۳) در پاسخ به این پرسش که تمرینات این نمایش چه مدت زمانی طولانی است، گفت: ۹ ماه است که درگیر این نمایش هستیم و هر روز تمرین می کنیم.

نقش من در «آهو» مثل همیشه دیوانه‌وار است

بازیگر فیلم سینمایی آهو (هوشنگ گلمکانی ۱۳۹۹) در پاسخ به این پرسش که فیلم آهو چه مضمونی دارد، گفت: من این فیلم را ندیده ام و به همین دلیل نمی‌توانم در مورد آن اظهار نظر کنم چرا که نمی‌دانم به صورت نهایی چگونه از آب و گل درآمده است. در حالی که این دلیل به دلایلی است که کارگردانش چندین بار و چندبار تدوین کرده است.

وی درباره خودش در این فیلم هم گفت: نقش خودم از همان نقش دیوانه‌های مانندی است که همیشه بازی می‌کند و نقشی دارد که بازی نمی‌کند. اما نمی توانم بیش از این در مورد آن چیزی بگویم تا زمانی که فیلم بیرون نیامده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
نخیر. به خاطر بی قانونی ها و ولنگاری ها دارد تعطیل میشود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->