نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

پایان کار زایتسف در تیم ملی والیبال ایتالیا!

  • کد خبر: ۱۱۹۸۹۶
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
پایان کار زایتسف در تیم ملی والیبال ایتالیا!
به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا خط قرمزی قطعی روی نام زایتسف کشیده و خیال دعوت دوباره او را به اردوی تیم ملی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فردیناندو دجورجی اعلام کرد که ایوان زایتسف ستاره ایتالیایی والیبال جهان برای رقابت‌های قهرمانی جهان در تیم او جا نخواهد داشت. بر همین اساس ورد آف والی نوشت: سرمربی تیم ملی ایتالیا در آغاز آماده سازی تیم خود برای مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ تصمیم شگفت انگیزی گرفت و ستاره بزرگ یعنی ایوان زایتسف از لیستش حذف کرد تا این بازیکن اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کند.

پس از این اتفاق عجیب، فدراسیون والیبال ایتالیا به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد که خروج ستاره والیبال جهان پس از گفتگو با سرمربی بوده است.

همچنین دجورجی پس از این اتفاق گفت: در پایان یک مسیر مناسب ارزیابی و پس از تشخیص فنی تصمیم گرفتم که به زایتسف اعلام کنم که او بخشی از ۱۴بازیکن برای قهرمانی جهان نخواهد بود. برای جلوگیری از هرگونه گمان‌زنی تاکید می‌کنم که این بازیکن همیشه رفتاری مثال زدنی داشته است.

زایتسف ۳۴ ساله در ابتدای تابستان به دلیل عمل جراحی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از دست داد، اما به تازگی این بازیکن به تیم خود بازگشت. زایتسف در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ والیبال در چند بازی برای تیمش به میدان رفت، اما او در ترکیب اصلی تیمش نبود. به نظر می‌آید اختلاف نظر سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با این بازیکن، باعث شده که او از تیم والیبال ایتالیا خط بخورد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->