وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پرتغالی‌ها: محبی به ایران برگشت!+عکس

  • کد خبر: ۱۱۹۹۷۰
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
پرتغالی‌ها: محبی به ایران برگشت!+عکس
رسانه‌های پرتغالی تایید کرده‌اند که محمد محبی، هافبک میانی تیم سانتاکلارای پرتغال درحال بازگشت به ایران و حضور در باشگاه استقلال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هرچه به پایان هفته نزدیک می‌شویم ماجرای حضور محمد محبی در استقلال جدی‌تر می‌شود. در همین راستا رسانه‌های پرتغالی نیز تایید کرده‌اند که این بازیکن به ایران باز خواهد گشت. تیتر روزنامه آبولای پرتغال نیز به این بازیکن اختصاص داشت تا مشخص شود رایزنی‌های اخیر باشگاه استقلال با این بازیکن و باشگاه سانتاکلارا به سرانجام رسیده است.

البته از دل باشگاه استقلال هنوز خبر‌های قطعی پیرامون این موضوع مخابره نشده و حتی صحبت از وجود مشکلات عدیده مالی در راه جذب این بازیکن طراح است.

باشگاه استقلال منتظر دریافت حق انتقال حسین‌زاده به باشگاه شارلروای بلژیک بود که هنوز مبلغی از سوی حسین‌زاده به حساب این باشگاه واریز نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->