کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

پرسپولیس مهاجم و استقلال وینگر می خواهد

  • کد خبر: ۱۱۹۹۲۶
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
پرسپولیس مهاجم و استقلال وینگر می خواهد
سرخابی های پایتخت علیرغم تمام خریدهایی که داشته اند، هنوز هم کمبودهایی دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ بیست‌و‌دوم از روز ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و امسال رقابت شدیدی برای قهرمانی بین تیم‌های استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان، گل گهر و تراکتور به وجود آمده است؛ تیم‌هایی که در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی خرید‌های خوبی داشته‌اند تا لیگی جذاب در انتظارمان باشد. در فصل جدید رقابت‌ها، تیم‌های مدعی استقلال، سپاهان و تراکتور مربیان نامدار خارجی جذب کرده‌اند و تیم پرسپولیس نیز با خرید‌های جذابش در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات، ورود پرقدرتی به این بازار داشت و با خریدهایش از همین حالا برای حریفان خط‌ونشان کشیده است.

دراین‌میان دو قطب فوتبال پایتخت شرایط خاصی نسبت به ۴ تیم صنعتی مدعی قهرمانی دارند. آن‌ها تغییرات زیادی در ترکیب تیم و حتی کادر فنی خود ایجاد کرده و در فصل جدید با شمایل جدیدی وارد لیگ می‌شوند. با این همه، هر دو تیم نقایصی در تیم خود دارند و با اینکه مهره‌های زیادی جذب کرده‌اند، ولی هم گل‌محمدی و هم ساپینتو از شرایط تیمشان صددرصد راضی نیستند. اما نقطه‌ضعف استقلال و پرسپولیس کجاست؟ در واقع این دو تیم با داشتن چه بازیکنانی کامل می‌شوند؟

پرسپولیس و خلأ مهاجم شش‌دانگ

مهاجم شش‌دانگ بزرگ‌ترین دغدغه یحیی است. مهاجمی که حتی در صورت اضافه شدن تا پیش از شروع فصل به دلیل تمرین نکردن با تیم و عدم هماهنگی به زمانی چند هفته‌ای برای جا افتادن در ترکیب تیم نیاز دارد. پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات تا خط حمله خیلی خوب جلو آمد، اما در آنجا کارش برای خریدن مهاجم گره خورد. این اتفاقی است که شاید در طول فصل هم برای تیم یحیی بیفتد. تیمی که تا محوطه جریمه حریف خوب پیش بیاید، اما یک تمام‌کننده نداشته باشد.

آن‌ها در روز‌های اخیر درصدد بودند کاسیانو مهاجم برزیلی شاغل در لیگ پرتغال را جذب کنند، اما این پروژه با خواسته‌های عجیب این بازیکن مثل اختصاص یک آپارتمان لوکس در منطقه زعفرانیه تهران به بن‌بست خورد. دخالت مدیر برنامه‌ها -شما بخوانید دلال‌ها - پروژه جذب این بازیکن را عملا به بیراهه برد و پرسپولیس که قبلا چوب آنتونی استوکس را خورده بود از خیر خرید این بازیکن توانمند گذشت.

گل‌محمدی چندین‌بار از باشگاه خواسته برایش یک مهاجم شش‌دانگ و گل‌زن پیدا کند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و به نظر می‌رسد سر مربی پرسپولیس باید دل‌خوش به بازگشت عیسی آل‌کثیر و درخشش مهدی عبدی باشد. دو بازیکنی که یکی در حال گذران دوران مصدومیت سخت خود است و دیگری در سال‌های اخیر نشان داده مهره قابل اتکائی نیست نمی‌شود از او انتظار یک طارمی یا یک علیپور جدید برای خط حمله سرخ پوشان داشت.

ساپینتو دربه‌در به دنبال وینگر

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، از ابتدای دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان قصد داشت تا یک هافبک بازی‌ساز خارجی را جذب کند، اما حالا ناکامی آبی‌ها در جذب محمد محبی و عدم صدور مجوز خروج او از باشگاه پرتغالی باعث شده تا نظر ساپینتو تغییر کند و او حالا به دنبال معرفی وینگر به مدیران باشگاه است تا بتواند با توجه به جدایی امیرحسین حسین‌زاده، این خلأ را در ترکیب تیمش برطرف کند. امیرعلی صادقی و کوین یامگا گزینه‌های در دسترس سا‌پینتو برای حضور در پست وینگر هستند، ولی این مربی چندان روی آن‌ها حساب نمی‌کند و برای همین به باشگاه فشار آورده که پروژه جذب محمد محبی را هرجور شده به نتیجه برسانند.

البته گفته می‌شود که ساپینتو قصد دارد از شهباززاده و بابایی در پست وینگر استفاده کند تا به‌نوعی خلأ کمبود بازیکن در این پست را هم پوشش بدهد. در هر حال، به نظر می‌رسد تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر (۲۱ مرداد)، احتمالا فرآیند انتقال وینگر خارجی مدنظر سرمربی پرتغالی استقلال هم نهایی خواهد شد تا دغدغه سا‌پینتو برای انتخاب جانشین حسین‌زاده در ترکیب تیمش برطرف شود. بعد از این موضوع جذب احتمالی سعید عزت اللهی هم می‌تواند خیال سر مربی پرتغالی را از هر جهت نسبت به محکم شدن کمربند میانی تیمش راحت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->