جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

«دوزیست» و «کوزوو» در سینما‌های کشور اکران می‌شوند (۱۴ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۰۱۹۸
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
«دوزیست» و «کوزوو» در سینما‌های کشور اکران می‌شوند (۱۴ مردادماه ۱۴۰۱)
فیلم‌های سینمایی جدید دوزیست و کوزوو از روز پنجشنبه ۲۰مردادماه به چرخه اکران سینما‌های کشور اضافه می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از توقف نمایش فیلم‌های کمدی از شنبه این هفته و تعطیلی سینماها از ساعت ۱۹ فردا (شنبه)، نمایش ۲ فیلم جدید، رونق را به سینماها باز خواهد گرداند.

دوزیست را برزو نیک‌نژاد در سال ۹۸ جلوی دوربین برد و فیلم در همان سال توانست به بخش رقابتی جشنواره سی‌وهشتم فجر راه پیدا کند. چهارمین ساخته سینمایی نیک‌نژاد، در رده ششمین فیلم محبوب مردمی جشنواره آن سال قرار گرفت.

در دوزیست، جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی، مانی حقیقی و سعید پورصمیمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: در جنوب شهر، پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت، دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی، مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها، با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

«دوزیست» و «کوزوو» در سینما‌های کشور اکران می‌شوند (۱۴ مردادماه ۱۴۰۱)

کمدی کوزوو طبق اعلام سخنگوی شورای صنفی نمایش، قرار بود از ۲۹ تیرماه به روی پرده برود اما نمایش این فیلم، به دلیل فرا رسیدن ماه محرم، به بعد از ایام تاسوعا و عاشورا موکول شد.

میثم هاشمی‌طبا در دومین تجربه کارگردانی فیلم بلند، به سراع سوژه‌ای کمدی رفته است. کوزوو در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰ جلوی دوربین رفت و تنها فیلم کمدی است که پس از ۲ ماه، به روی پرده سینماهای کشور می‌رود.

کورش تهامی، فرهاد آییش، روشنک گرامی، حمید ابراهیمی، هومن شاهی، سیاوش چراغی‌پور، مریم سعادت، بهرام ابراهیمی، بیوک میرزایی، امید روحانی و بهاره کیان‌افشار با حضور گوهر خیراندیش و بهناز جعفری، بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: معدنچیا میگن: هرچی بیشتر دنبال الماس بگردی، کمتر پیداش می‌کنی. به عقیده اونا، الماسه که آدمشو پیدا می‌کنه. اونه که تصمیم می‌گیره دست کی بیوفته و رو انگشت کی بشینه . . .

 فایل‌های مربوط به خرید بلیت‌ این ۲ فیلم در اپلیکیشن‌های اینترنتی باز شده و مخاطبان می‌توانند نسبت به خریداری بلیت این فیلم‌ها اقدام کنند.

«دوزیست» و «کوزوو» در سینما‌های کشور اکران می‌شوند (۱۴ مردادماه ۱۴۰۱)

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->