۱۷۷ کشته و ۶۲۰۰ مجروح در تصادفات ۵ روز اول طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۳۰۰ نیروی هلال احمر پوشش مراسم سال تحویل در حرم رضوی را بر عهده دارند آغاز سال نو در خراسان رضوی همراه با بارش باران فرماندار مهران: ۱۵ هزار زائر از مرز خارج شده‌اند | کندی حرکت مربوط به تعداد کم گیت‌های عراقی است آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران
سرخط خبرها

امروز تکلیف افزایش حقوق «بازنشستگان تامین اجتماعی» مشخص می‌شود؟ (۱۵ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۰۲۲۵
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
  • ۱۱
امروز تکلیف افزایش حقوق «بازنشستگان تامین اجتماعی» مشخص می‌شود؟ (۱۵ مردادماه ۱۴۰۱)
رئیس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود شنبه پانزدهم مردادماه در جلسه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، زمان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد؟

به نقل از تسنیم، بنا با دستور رئیس جمهور، افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی در وزارت رفاه بررسی خواهد شد و در صورت موافقت حقوق این سطوح ۳۸ درصد در سال جاری افزایش پیدا می‌کند.

در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه امسال علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی در ارتباط با میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ خبر داد. وی در این باره اعلام کرد: بر این اساس علاوه بر افزایش ۵۷.۴ درصد حداقل‌بگیران، سایر سطوح ۳۸ درصد به‌علاوه ۵۱۵ هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه خواهد شد.

در حالی قرار بود افزایش افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۱، ۳۸ درصد به‌علاوه ۵۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شود که در ادامه این افزایش از سوی دولت رد شد. بر همین اساس افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در هفته‌های اخیر چالش بین دولت، مجلس و کانون‌های بازنشستگی بوده است.

در همین ارتباط رئیسی، رئیس جمهور در خصوص بررسی افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان به معاون اول خود دستور داد.

در این رابطه علی بهادر جهرمی، سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود نوشت: در پی درخواست‌های گروه‌هایی از بازنشستگان درخصوص وضعیت دریافتی خود در سال جاری، رئیس‌جمهور به معاون اول دستور داد موضوع را با حضور نمایندگان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی بررسی و پیشنهادات حمایتی خود را ارائه کنند.

همچنین علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگی استان تهران درباره آخرین تصمیمات اخذ شده درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان (سایر سطوح) گفت: تصمیم‌گیری در خصوص این مسئله از سوی دولت به وزرای عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی واگذار شده است.

در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی نمایندگانی از ۳ گروه کارگری، کارفرمایی و دولت حضور دارند که نظر دو گروه درخصوص افزایش ۳۸ درصدی بازنشستگان سایر سطوح مثبت است و امیدواریم نظر نمایندگان دولت در هیئت امنای تامین اجتماعی نیز مثبت باشد.

رئیس کانون بازنشستگی استان تهران تصریح کرد: در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح و افزایش ۳۸ درصدی برای این گروه از جامعه، رئیسی رئیس جمهور ۳ بار به معاون اول خود دستور داده است که با توجه به مشکلاتی که بازنشستگان دارند در این زمینه ورود جدی را داشته باشد، اما پس از گذشت چند ماه هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است و در ادامه سیاست مجلس شورای اسلامی نامه لغو مصوبه دولت مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح را صادر کرد و بر همین اساس به دولت یک هفته مهلت داده شده است تا نسبت به تعیین تکلیف حقوق بازنشستگان سایر سطوح اقدام کند.

دهقان‌کیا گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلاتی که بازنشستگان در این زمینه دارند، امیدواریم هر چه زودتر مصوبه افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح عملیاتی شود. کانون‌ها و همچنین کانون عالی بازنشستگان معتقدند که باید قانون به طور کامل اجرایی شود و بر همین اساس دولت نیز باید این مسئله را جدی بگیرد که در همین ارتباط نیز مجلس موافق افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان است.

رئیس کانون بازنشستگی استان تهران درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح و افزایش ۳۸ درصدی حقوق آن‌ها در سال ۱۴۰۱، افزود: پیش‌بینی می‌شود شنبه پانزدهم مردادماه در جلسه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف شود.

منبع: تجارت نیوز

بیشتر بخوانید:سخنان رییس کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی درباره حقوق «بازنشستگان» (۱۵ مردادماه ۱۴۰۱)


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
این امروزوفرداها ازطرف باشرفهای باوجدان کی تمام می شوددیگران ازایران یاد بگیرند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
شاید هم وقتی دیگرشایداین هفته نشد در هفته های دیگرهفته های بسیاری هست!؟
مهدی سلطانی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
سلام ۵ ماه از سال ۱۴۰۱ میگذرد هنوز بحث.اما واگر کشتین این قشر محروم که شرمنده همسر فرزندان نوه وغیرو هستین بابا ۳۰ تا ۳۵ سال از جیب خودمون پرداخت کردیم چرا این قدر بی عدالتی وظلم وستم خودتان را جای کارگرانی بگذارید که جوانی خود را در بدترین شرایط در بنگاهای تولیدی وشرکتها وغیرو گذروند و که در سن کهولت به انواع امراض ناشی از محیط کار هستن برای قرص نانی کف خیابونها پرسه بزنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
فقط ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ تومن قابل قبوله
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
بزک نمیر بهار میاد کمبوزه وخیار میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
امیدوارم که روزی برسه همین اقایون که ده میلیون نفر رو چشم به راه نگه داشتند همین طور چشم به راه بمونند اگر حدا حقه باید این اتفاق برای تک تک کسانیکه پنج ماه هست که حال ده میلیون نفر رو خراب کردند ،بیوفته .از این شرایط خسته شدیم وافسرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
اینم ۱۵ مرداد باز هم خری نشد از افزایش حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی دارند با ما بازی میکنند
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
در قرآن نوشته دروغگو دشمن خدا است. اگر به قرآن اعتقاد دارید.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
آخه این چه خبری است امروز یکشنبه۱۶مرداداست خبر میگوید امروز تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص میشود خوب آقای خبرنگار چی شد خبری شد یابهت گفتن هیچی نگو علاوه بردولت که اعصاب ماراخرد کرده شماهم شدید مزید علت ناسلامتی ماخبرگزاری داریم‌
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
ما شیعه ها به ۱۴۰۰ سال پیش امام حسین می گرییم ولی دقیقا الان همان اتفاق برای بازنشسته ها افتاده دولت با روح و روان بازنشسته ها بازی می کند معلوم نیست می خواهد قدرتش را به رخ بازنشسته ها بکشد که ۵ ماه همه راهها را بر افزایش حقوق بازنشسته ها با این تورم کمر شکن بسته مگر فرقی داره آن زمان ظلم واقع شده الان هم ظلم واقع می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
0
انتظار انتظار انتظار انتظار انتظار برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->