سرخط خبرها

معرفی نامزد‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰/ فیلم دولمایت اسم من است

  • کد خبر: ۱۲۰۵۳
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
معرفی نامزد‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰/ فیلم دولمایت اسم من است
"دولمایت اسم من است" محصولی از نتفلیکس است که در آن ادی مورفی در نقش اسطوره و پیشتاز کمدی و رپ یعنی رودی ری مور ظاهر شده است.
 این فیلم را کریگ برو بر مبنای فیلمنامه‌ای از اسکات الکساندر و لاری کارازوسکی ساخته است و در جوایز گلدن گلوب در دو بخش نامزد شده است که یکی نامزدی بهترین بازیگر مرد برای ادی مورفی و دیگری بهترین فیلم کمدی یا موزیکال است.
 
خلاصه فیلم
 
این فیلم داستانی کمدی درباره‌ی جامعه‌ی سیاه‌پوستان دارد که به سراغ شخصیتی واقعی به نام رودی ری مور رفته است. کاراکتری که در ابتدا استندآپ کمدین بوده، سپس در زمینه‌ی طنز می‌خوانده و سر آخر وارد سینما می‌شود. فیلم‌هایی که می‌سازد از لحاظ کیفیت جایگاه پایینی دارند، ولی در میان جامعه‌ی سیاهان در آن دوران به دلیل تبعیض نژادی، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و به کمدین محبوبی تبدیل می‌شود. ادی مورفی در این نقش بسیار خوب ظاهر شده و اگر با فضای آن همراه شوید بسیار خواهید خندید. نیمه‌ی اول فیلم با کاراکتر آشنا می‌شویم و در نیمه‌ی دوم، همزمان با شروع فیلم‌سازی ری مور، ریتم بسیار خوبی پیدا می‌کند. موسیقی آن بسیار خوب است و عناصر کمدی و درام آن به اندازه در فیلم وجود دارد. کسانی که به فیلم‌های کمدی علاقه‌مندند، این کار بسیار مناسب و یک‌دست است.

مایک اپس، کریگ رابینسون، تایتس برگس، کودی اسمیت-مک‌فی، اسنوپ داگ، ران سفاس جونز و کیگان مایکل-کی دیگر بازیگران فیلم هستند.


 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->