بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

بازی‌های سخت اسپانیایی‌ها در اروپا

  • کد خبر: ۱۲۱۱۳
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
بازی‌های سخت اسپانیایی‌ها در اروپا
قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد
قرعه‌کشی نخستین مرحله حذفی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰-۲۰۱۹ انجام شد و تیم‌های صعودکننده از مرحله گروهی، حریفان خود را شناختند. با پایان‌یافتن بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰-۲۰۱۹، قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها دیروز در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد تا ۱۶ تیم راه‌یافته به این مرحله رقبای خود را در اولین مرحله حذفی رقابت‌ها بشناسند. با توجه به نتایجی که در مرحله گروهی رقم خورده بود، تیم‌های یوونتوس، بایرن‌مونیخ، بارسلونا، منچسترسیتی، لایپزیگ، لیورپول، والنسیا و پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان سرگروه در سید نخست قرار گرفتند و تیم‌های رئال‌مادرید، تاتنهام، آتالانتا، اتلتیکومادرید، ناپولی، بورسیادورتموند، لیون و چلسی هم در سید دوم قرار گرفتند. هر یک از تیم‌های سید نخست با یکی از تیم‌های سید دوم روبه‌رو می‌شود و طبق قوانین یوفا، تیم‌های سیداولی از این امتیاز برخوردارند که بازی دور برگشت را در خانه انجام دهند. در این مرحله از رقابت‌ها، تیم‌های هم‌گروه و نمایندگان یک کشور با هم روبه‌رو نمی‌شوند. بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن و ۶ و ۷ اسفند و دیدار‌های دور برگشت هم روز‌های ۲۰، ۲۱، ۲۷ و ۲۸ اسفند برگزار می‌شوند. دیدار فینال فصل جاری نیز روز ۹ خرداد ۱۳۹۹ در ورزشگاه آتاتورک شهر استانبول برگزار خواهد شد.

در انتظار بازی‌های جذاب یک‌هشتم نهایی
بعد از انجام قرعه‌کشی، تیم‌های حاضر در این مرحله رقبایشان را شناختند. دشوارترین قرعه این مرحله نصیب ۲ غول اسپانیایی شد؛ جایی که رئال برای رسیدن به یک‌چهارم نهایی باید از سد منچسترسیتی عبور کند و بارسلونا هم ناپولی را در پیش دارد که باوجود بحران‌های اخیر، حریف راحتی نخواهد بود. لیورپول که همین چند ماه پیش در ورزشگاه واندامتروپولیتانو قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را جشن گرفته بود، باید دوباره به مادرید برود و این‌بار برابر اتلتیکو صف‌آرایی کند. در دیگربازی این مرحله فینالیست‌های سال ۲۰۱۲، یعنی بایرن و چلسی با هم مواجه می‌شوند و یکی دیگر از جدال‌های جذاب این مرحله را به نمایش می‌گذارند. تیم اول فرانسه هم در این مرحله باید به جنگ زنبور‌های وست‌فالن برود و به نظر نمی‌رسد برای صعود کار چندان‌سختی در پیش داشته باشد. بانوی پیر ایتالیا هم که چندفصلی است همه کار می‌کند تا در اروپا خودی نشان دهد، در این مرحله باید با لیونی بجنگد که این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده و به‌دنبال تکرار خاطرات خوش قدیم است. ۲ تیم شگفتی‌ساز امسال یعنی آتالانتا و لایپزیش به‌ترتیب با والنسیا و تاتنهام روبه‌رو خواهند شد تا احتمالا در همین مرحله با این رقابت‌ها خداحافظی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->