سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زن و مرد ۳۵ و ۳۸ ساله به ضرب گلوله و چاقو کشته شدند

  • کد خبر: ۱۲۱۳۶۹
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
زن و مرد ۳۵ و ۳۸ ساله به ضرب گلوله و چاقو کشته شدند
در روز‌های اخیر دو حادثه تلخ آدم‌کشی در مشهد رخ داد که در یکی از این پرونده‌ها مردی ۳۸ ساله با چاقوی فردی دیگر کشته شد و در پرونده دیگر مردی جوان با حضور در خانه یک مادر مشهدی او را با شلیک مستقیم مقابل چشم فرزندانش به قتل رساند.

محمدجواد ابوعطا | شهرآرانیوز - در روز‌های اخیر دو حادثه تلخ آدم‌کشی در مشهد رخ داد که در یکی از این پرونده‌ها مردی ۳۸ ساله با چاقوی فردی دیگر کشته شد و در پرونده دیگر مردی جوان با حضور در خانه یک مادر مشهدی او را با شلیک مستقیم مقابل چشم فرزندانش به قتل رساند.

ماجرای قتل مادر ۳۵ ساله صبح دیروز در بولوار طبرسی شمالی رخ داد. با گزارش قتل به پلیس و حضور مأموران انتظامی در محل، مشخص شد زنی جوان از سوی فردی ناشناس در منزل مسکونی‌اش بر اثر اصابت گلوله کشته شده است. مأموران بلافاصله موضوع را به تیم جنایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد گزارش دادند. بازپرس ویژه قتل مشهد با دریافت این گزارش به همراه تیم جنایی به محل حادثه رفتند.

شلیک به قفسه سینه

با حضور قاضی محمود عارفی‌راد در محل و معاینه جسد مشخص شد مهاجم بدون مزاحمت وارد خانه شده است که این نشان از آشنایی قاتل با این خانواده داشته و در ادامه از فاصله‌ای نزدیک به زن جوان شلیک کرده است. در این میان یک گلوله به بازوی مقتول و دو گلوله دیگر به قفسه سینه او اصابت کرده بود. با وجود اطلاع به اورژانس پزشکی و حضور تکنیسین‌های اورژانس در محل، این فرد به قتل رسید.

یکی از نکاتی که از چشم بازپرس ویژه قتل دور نماند حضور فرزندان مقتول در محل بود که بعد مشخص شد مهاجم پس از ورود به منزل این جنایت را مقابل چشم فرزندان ۱۵ و ۱۶ ساله مقتول مرتکب شده است.

ضارب آشنا بوده است

با دستور قاضی ویژه قتل و بررسی‌های تخصصی هویت ضارب که مردی جوان بوده و از آشنایان این خانواده محسوب می‌شده است، شناسایی شد. اقدامات لازم برای دستگیری متهم که پس از اقدام به جنایت از صحنه گریخته بوده، آغاز شده است. هنوز انگیزه مهاجم برای انجام این جنایت تلخ مشخص نشده است. پیکر مقتول نیز برای شناسایی علت اصلی مرگ با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

جنایت در کوچه سماورساز‌ها

با اعلام مرگ مشکوک مردی در یکی از بیمارستان‌های مشهد، تیم جنایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه‌۲ مشهد در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه و معاینات پزشکان نشان می‌داد این فرد به علت ضربات چاقو به قتل رسیده است.
قاضی عارفی متوجه شد که آثار چاقو روی سر و قفسه سینه این فرد وجود دارد و این‌گونه یک پرونده قتل دیگر در دستور کار مقام قضایی قرار گرفت.

تحقیقات میدانی نشان داد که عابران پیاده پیکر نیمه‌جان این فرد را در خیابان رسالت (جاده سیمان) کوچه سماورساز‌ها پیدا کرده‌اند. تیم جنایی با حضور در محل حادثه و مشاهده محل کشف جسد با توجه به خون ریخته شده روی زمین و همچنین وجود آثاری که نشان از درگیری و نزاع داشت، به این نتیجه رسیدند که محل وقوع جنایت در همین خیابان بوده است. اقدامات لازم به منظور مستندسازی انجام شد.

شناسایی متهم فراری

تحقیقات میدانی با ثبت اطلاعات شاهدان به منظور شناسایی مهاجم یا مهاجمان آغاز شد. بررسی‌های تکمیلی پای یک متهم را به پرونده باز کرد و با شناسایی هویت این فرد و اطمینان از نقش او در این جنایت تحقیقات به منظور دستگیری متهم آغاز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->