علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

قتل پیرزن تهرانی با ۳۰ ضربه چاقو توسط فرزندش

  • کد خبر: ۱۲۱۱۷۲
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
  • ۱
قتل پیرزن تهرانی با ۳۰ ضربه چاقو توسط فرزندش
پیرزن تهرانی با ۳۰ ضربه چاقو توسط پسرش در جنوب تهران به قتل رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، یکشنبه ۲۳ مرداد ماه جاری، کشف جسد خون‌آلود یک زن سالخورده در خانه خود در خیابان طوس در جنوب تهران از سوی فرزندش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.
با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند؛ تیم جنایی به محض حضور در صحنه جنایت با جسد زن حدودا ۷۵ ساله‌ای مواجه شدند که براثر ۳۰ ضربه چاقو به قتل رسیده بود.


تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی حکایت از آن داشت، پسر بزرگ‌تر مقتول پس از حاضر شدن در خانه با جسد خون‌آلود مادرش مواجه شده و این موضوع را به پلیس اطلاع داده است.
از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، مقتول توسط فرزند دیگر خود با انگیزه نامشخص هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است؛ این در حالی بود که عامل جنایت قبل از کشف جسد توسط برادرش، پا به فرار گذاشته است.

با دستور بازپرس کشیک قتل، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک وارد عمل شده‌اند.

منبع: تسینم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
0
یارانه ها چرا نمی دهید دل خوش بودم وزیر جدید اقتصاد امده ومشل ما حل می شود ولی انگار که هیچکس به فکر مانیستنند وفقط وعده پوچ وتو خالی میشنویم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->