رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید از جمله اهداف زیست بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴ تور مجازی فاز اول خط سه مترو مشهد | با ابر پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد بیشتر آشنا شوید
سرخط خبرها

مرحله اول ریل‌های خط ۳ مترو هفته آینده به مشهد می‌رسد

  • کد خبر: ۱۴۲۸۴۲
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
مرحله اول ریل‌های خط ۳ مترو هفته آینده به مشهد می‌رسد
مدیرعامل شرکت قطار‌شهری شهرداری مشهد از ورود مرحله اول ریل‌های خط ۳ مترو به مشهد تا هفته آینده خبر داد.
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: یکی از اتفاقات مهم این بود که شش رام قطار یک‌سال پیش وارد مشهد و مونتاژ شد. به‌دلیل نقص در سیستم سیگنالینگ از این قطار‌ها در خط ۲ مترو مشهد استفاده نشد و توانستیم با واریز یک‌میلیون یورو به چین، کارشناسان چینی را به مشهد بیاوریم و متخصصان این کشور هم‌اکنون به‌صورت ۲۴ ساعته مشغول سیگنالینگ هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌ای که ما برای این قطار‌ها داریم، این است که ابتدا در خط ۲ استفاده و تست شوند و سپس در خط ۳ مترو که در سال ۱۴۰۳ راه‌اندازی خواهد شد، بهره‌برداری شوند. یکی از مشکلات عدیده کشور نداشتن قطار است و ما در مشهد به‌خوبی در این زمینه سفارش قطار دادیم.

کیامرز ادامه داد: امیدواریم تا ۱۰ روز آینده عملیات سیگنالینگ به پایان برسد و در مراسمی با حضور مدیران و مسئولان شهری و کشور ورود این قطار‌ها را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه قطار‌های خط ۲ تکمیل شده است و بدون نیاز این قطار‌های جدید هم می‌توان زمان رسیدن قطار به ایستگاه را کاهش داد، با اضافه‌شدن این شش رام قطار جدید می‌توان زمان سررسید هر قطار را تا ۴ دقیقه کم کرد.

وی اضافه کرد: علت ورود این قطار‌ها به خط دو انجام تست ۶۰هزار کیلومتر است که بعد از انجام این تست برای خط ۳ آماده خواهند شد.

کیامرز درباره آخرین وضعیت خط ۳ مترو مشهد نیز گفت: شش کیلومتر از تونل این خط تکمیل شد و مرحله اول ریل‌های این خط که با ذوب‌آهن اصفهان قرارداد داشته‌ایم، تولید شده است. امیدواریم تا هفته آینده قسمت اول ریل‌ها به مشهد برسد.

وی افزود: در قسمت تأمین تجهیزات به‌دلیل اینکه باید ۸۰۰میلیارد تومان نقد واریز کنیم، عقب هستیم. امیدواریم بتوانیم به برنامه برسیم. همچنین ریل‌های خط ۳ زمانی نصب خواهد شد که کار ایستگاه‌ها و تونل به‌صورت کامل تمام شود، زیرا نصب ریل دو ماه بیشتر زمان نیاز ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->