بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد
سرخط خبرها

آغاز نام‌نویسی برای سفر به سوریه به مناسبت تولد حضرت زینب (س)

  • کد خبر: ۱۲۱۵۷
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
آغاز نام‌نویسی برای سفر به سوریه به مناسبت تولد حضرت زینب (س)
نام‌نویسی از متقاضیان سفر به سوریه برای حضور در حرم حضرت زینب(س) در روز ولادت ایشان آغاز شد. این کاروان ۸ دی‌ماه تهران را به مقصد دمشق ترک می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، با نزدیک‌شدن به ایام ولادت حضرت زینب (س) هم‌زمان با ۵ جمادی‌الاول (۱۱ دی‌ماه)، ظرفیت جدید برای سفر به سوریه اعلام و نام‌نویسی از متقاضیان این سفر برای حضور در حرم حضرت زینب(س) آغاز شد.

کاروان اعزامی ایران به سوریه در ایام ولادت حضرت زینب (س) یک‌شنبه ۸ دی‌ماه با پرواز ماهان، تهران را به مقصد دمشق ترک می‌کند و متقاضیان این سفر معنوی با حضور در شهر دمشق در هتل ۵ ستاره اسکان داده می‌شوند.

همچنین سفر به سوریه در ایام ولادت حضرت زینب (س) در گروه ۴ شب و ۵ روز در نظر گرفته شده که هزینه این سفر معنوی ۳ میلیون و ۷۹۵ تومان پیش‌بینی شده است.

در این دوره علاوه بر زیارت حضرت زینب (س)، زیارت مرقد حضرت رقیه (س) دختر سه ساله امام حسین (ع) نیز در برنامه کاروان اعزامی کشورمان به سوریه گنجانده شده است. بازدید از باب الصغیر و بازار حمیدیه نیز از دیگر برنامه‌های این کاروان به شمار می‌رود.

با توجه به عدم اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت مبنی بر برقراری اعزام‌های سوریه، افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به برخی از دفاتر مجاز زیارتی برای نام‌نویسی سفر به سوریه اقدام کنند.

به گزارش فارس، با برقراری امنیت، سفر به سوریه از هفته گذشته به صورت رسمی آغاز شد و زائران کشورمان پس از سال‌ها انتظار به زیارت عمه سادات مشرف و مسیر زیارت حرم حضرت زینب (س) به روی زائران کشورمان باز شد.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->