تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری
سرخط خبرها

واریزی جدید به حساب بازنشستگان خرداد و تیرماه ۱۴۰۱ صندوق ذخیره فرهنگیان (۲۶ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۱۵۹۶
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
  • ۱
واریزی جدید به حساب بازنشستگان خرداد و تیرماه ۱۴۰۱ صندوق ذخیره فرهنگیان (۲۶ مردادماه ۱۴۰۱)
عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ ۲۰۵ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید باقرنژاد در این باره اظهار کرد: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب ۱۳۰۱ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر حفظ کرامت اعضای موسسه، گفت: پرداخت سهم‌الشرکه اعضای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به حساب آن‌ها واریز شده است در حالی که قبلا حدود سه ماه طول می‌کشید.

باقرنژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۱ درصد از فرهنگیان عضو موسسه هستند، تاکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت اقدام کنند تا ضمن برخورداری از مزایای طرح استمرار، همچنان از سودآوری موسسه در سال‌های آینده برخوردار شوند.

عضو هیات مدیره و معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته موسسه در کمتر از یک ماه خبر داد و گفت: در راستای انتظارات بحق اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شاهد تغییرات و اتفاقات مثبتی در فرایند پرداخت سهم الشرکه اعضای بازنشسته هستیم که به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

باقرنژاد با اشاره به تشکیل واحد مدیریت امور اعضا در موسسه، افزود: به دنبال تقویت زیرساخت‌ها و سیستم اعضای موسسه، سود سال مالی مربوط به دوره ۲۷ (از مهر ۱۳۹۹ لغایت شهریورماه ۱۴۰۰) دو ماه زودتر از سال‌های قبل و تنها دو هفته پس از برگزاری مجمع پرداخت و موجب رضایت و خشنودی اعضای بازنشسته شد.

وی تصریح کرد: سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته اولین وجوهی است که پس از بازنشستگی به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه واریز می‌شود، بنابراین تلاش کردیم که زمان این واریزی از دو ماه به کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات کاهش یابد.

باقرنژاد، تسریع در زمان واریزی‌ها را نتیجه درایت، نگاه و دغدغه تیم مدیریت فعلی موسسه نسبت به خواسته‌ها و انتظارات فرهنگیان عضو دانست و تاکید کرد: در آینده نزدیک، برنامه‌های راهبردی در راستای اهداف موسسه و در جهت تکریم و رضایت‌مندی هر چه بیشتر اعضاء را عملیاتی می‌کنند.

منبع: ایسنا


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
0
0
ما خواهان سهم مالکانه خود از سرمایه 60 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم که با پول ما از سال 1374 تا الان شکل گرفته است آیا میشه کسی در جایی سرمایه گذازی کند بعد از چند سال بگن حقی از این سرمایه خودت نداری و فقط از مقداری از سود آن برخورداری ؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->