قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

یک خارجی جانشین بازیکن استقلال در فولاد می‌شود!

  • کد خبر: ۱۲۲۲۸۹
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
یک خارجی جانشین بازیکن استقلال در فولاد می‌شود!
فولاد برای جانشینی بازیکن سابق خود هافبک خارجی جذب می‌کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با وجود اصرار باشگاه فولاد برای دائمی کردن قرارداد قرضی آرش رضاوند با این باشگاه، در نهایت رضاوند با مخالفت کادرفنی و مدیریتی باشگاه استقلال، قراردادش را با این تیم تمدید کرد تا فولادی‌ها یکی از هافبک‌های تاثیرگذارشان را از دست بدهند.

بعد از این مسئله، جواد نکونام از مدیران باشگاه فولاد درخواست جذب حداقل یک هافبک برای جانشینی رضاوند را داد که تا امروز این اتفاق رخ نداده است. مدیران باشگاه فولاد تلاش زیادی کردند که بتوانند یک هافبک ایرانی یا خارجی را جانشین رضاوند بکنند، اما تا امروز بازیکن خاصی را پیدا نکردند. با پایان یافتن فصل نقل‌وانتقالات تابستانی فولاد سراغ جذب یک هافبک خارجی آزاد خواهد رفت تا با تمام قدرت در لیگ برتر و البته مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به زمین برود.

گفتنی است در حال حاضر بازیکنانی مانند وریا غفوری، آیاندا پاتوسی، محمد آبشک، اشکان دژاگه، حمید بوحمدان، احمد عبدالله‌زاده، محمد غبیشاوی، احسان پهلوان و ... به عنوان هافبک در ترکیب فولاد حضور دارند، اما این تیم برای تقویت خود حداقل به جذب یک هافبک خارجی نیاز دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->