نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

امید زیاد پرسپولیسی‌ها به لوکادیا

  • کد خبر: ۱۲۲۵۰۲
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
امید زیاد پرسپولیسی‌ها به لوکادیا
لوکادیا پرسپولیسی‌ها را امیدوار به داشتن یک مهاجم تمام عیار کرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از امضای قرارداد یورگن لوکادیا با باشگاه پرسپولیس و صدور ITC این بازیکن، انتظار می‌رفت ماشین گلزنی در بازی هفته دوم با فولاد به زمین برود، اما این اتفاق رخ نداد تا دیدار پرسپولیس و فولاد در نهایت با نتیجه صفر – صفر تمام شود. البته در جریان بازی دوستانه پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز، لوکادیا برای اولین مرتبه با پیراهن پرسپولیس به زمین رفت و موفق شد روی ارسال کرنر امید عالیشاه با ضربه سر گلزنی هم بکند.

همین موضوع یعنی گلزنی لوکادیا در بازی دوستانه این امیدواری را به هواداران پرسپولیس داد که این بازیکن در دیدار هفته سوم با آلومینیوم اراک برای سرخپوشان به زمین برود، اما اوضاع طور دیگری است. طبق اعلام نزدیکان پرسپولیس، لوکادیا از نظر بدنی شرایط خوبی ندارد و از بقیه بازیکنان خیلی عقب‌تر است. تخمین زده شده که این مهاجم هلندی حداقل ۲ هفته زمان نیاز دارد تا خودش را از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برساند.

البته مسئله‌ای که باعث امیدواری یحیی گل‌محمدی شده کیفیت فنی این بازیکن است. لوکادیا در همین بازی دوستانه با فجر و تمرینات پرسپولیس نشان داده اگر از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برسد، از نظر فنی بازیکن قابلی است و کاملا شم گلزنی بالایی دارد. به همین دلیل کادرفنی پرسپولیس در تلاش است هرچه سریعتر لوکادیا را به شرایط بازی ۹۰ دقیقه‌ای برای پرسپولیس برساند. با تمام این موارد، ممکن است لوکادیا در بازی هفته سوم پرسپولیس با آلومینیوم اراک چند دقیقه‌ای فرصت پیدا کند تا به زمین برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->