نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

در فاصله کمتر از ۹۰ روز مانده به جام جهانی، تور کوکاکولا شروع شد!

  • کد خبر: ۱۲۲۶۶۰
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
در فاصله کمتر از ۹۰ روز مانده به جام جهانی، تور کوکاکولا شروع شد!
کمتر از ۹۰ روز تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر زمان مانده و تب فوتبال این بار در خلیج همیشگی فارس، به اوج خودش خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از روز ۲۹ آبان شروع می‌شود و جام این رقابت‌ها از چندی پیش سفرش به دور دنیا را شروع کرده است.

تور کاپ جام جهانی کوکاکولا که قرار است کاپ (Trophy) جام جهانی را در ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر به نمایش در آورد، از ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) در کشور سوئیس که مقر فیفاست آغاز شده و امروز در اولین کشور حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ رونمایی شد.

این برای اولین‌بار است که از کاپ جام جهانی در تمام کشور‌های حاضر در این مسابقات رونمایی می‌شود. اولین مقصد کاپ قهرمانی جام جهانی نیز دورترین نقطه جهان، یعنی شرق آسیا و اقیانوسیه است که در نخستین روز به کره جنوبی رسیده است.

در روز‌های ۲۴ و ۲۵ آگوست (۲ و ۳ شهریور) کره جنوبی میزبان این کاپ خواهد بود. در نخستین روز چا بوم‌کون و پارک جی‌سونگ، دو اسطوره فوتبال کره جنوبی به همراه پائولو بنتو سرمربی تیم ملی این کشور و ریوالدو، فاتح جام جهانی ۲۰۰۲ کره‌جنوبی-ژاپن در این مراسم حاضر بودند. ژاپن و استرالیا مقصد‌های بعدی در روز‌های پایانی ماه آگوست خواهند بود.

ایران نخستین مقصد تور کاپ جام جهانی کوکاکولا در ماه سپتامبر است. کاپ جام جهانی در روز پنجشنبه ۱۰ شهریور (یک سپتامبر) در تهران به نمایش در می‌آید.

طبق نقشه فیفا، در جمع ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ ایران و دانمارک دو کشوری هستند که تاکنون میزبان این کاپ نبوده‌اند. برای اولین بار قرار است کاپ جام جهانی در پایتخت‌های این دو کشور رونمایی شود.

این تور در ماه سپتامبر، اکتبر و اوایل نوامبر نیز با حضور در کشور‌های آفریقایی، اروپایی و آمریکای لاتین و شمالی ادامه خواهد داشت.

تور کاپ جام جهانی کوکاکولا که به نوعی از آسیا آغاز شده، در آسیا نیز به پایان می‌رسد و پیش از رسیدن به کشور میزبان جام جهانی - قطر - در روز‌های ۱۱ و ۱۲ نوامبر راهی عربستان سعودی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->