نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حمایت دوباره ماجدی از اسکوچیچ!

  • کد خبر: ۱۲۲۶۱۷
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
  • ۱
حمایت دوباره ماجدی از اسکوچیچ!
درحالی که اغلب اهالی فوتبال براین باورند که اسکوچیچ در قواره تیم ملی فوتبال ایران نیست، میرشاد ماجدی که کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال هم هست، بار دیگر از اسکوچیچ حمایت کرده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، میرشاد ماجدی، کاندید ریاست فدراسیون فوتبال همچنان از اسکوچیچ حمایت می‌کند. این کاندیدا درحالی انجام شده که اغلب اهالی فوتبال ایران این مربی را در قواره تیم ملی ایران نمی‌دانند. ماجدی درباره چرایی حفظ اسکوچیچ این جملات را به زبان آورده است: «ما نمی‌خواستیم چنین اتفاقی بیفتد. می‌خواستیم او به کارش ادامه دهد، اما هیچ تصمیمی گرفته نشد. همه ما ایرانی هستیم و اعتقاد داریم فردی که آمده در کشور ما سالم کار کرد، آن هم در شرایطی که هیچکس سرمربیگری تیم ملی را قبول نمی‌کرد، زیرا اگر از چهار بازی فقط یک بازی را مساوی می‌کردیم حذف می‌شدیم. نباید در موردش چنین تصمیمی می‌گرفتیم. اسکوچیچ سرمربیگری را قبول کرد و در دور دوم تیم ملی را به جام جهانی برد. اگر می‌خواستیم او را عوض کنیم و تصمیم دیگری بگیریم، بی‌معرفتی بود. ما تصمیمی نگرفتیم بلکه در زمانی که او حضور داشت ابقایش کردیم.» ماجدی درعین حال به برخی فشار‌ها برای حذف این مربی نیز اشاره کرده است: «برخی مسائل از خارج از فدراسیون به ما القا می‌شود. فشار‌های رسانه‌ای و فضای مجازی باعث می‌شود اتفاقاتی بیفتد. باور کنید در فدراسیون به حدی نکات مثبت و منفی زیادی وجود دارد که نمی‌توانید تمرکز کنید. زمانی که برای بازی‌های تدارکاتی و کسب درآمدزایی برنامه‌ریزی می‌کردیم دیدیم چنین اتفاقی همزمان افتاد. من ۶ ماه است عهده‌دار فدراسیون هستم، اما در همین مدت دو مجمع برگزار کردیم. در مورد هیچ رئیس فدراسیونی تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
0
اغلب اهالی فوتبال حرف مفت زیاد میزنند.کسی که تیم را برده جام جهانی خودش باید روی نیمکت بنشیند نه اینکه زحمتها را او بکشد بعد استقاده اش را یکی دیگر ببرد.اگر از تیمهای مدعی بودیم تغویض مربی شاید جواب بدهد ولی برای ما که با هر مربی برویم کلا قرار است 3 تا بازی کنیم و برگردیم ،نه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->