افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران
سرخط خبرها

محبوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه و رنگ‌های پرطرفدار آنها

  • کد خبر: ۱۲۲۶۸۳
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
  • ۱
محبوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه و رنگ‌های پرطرفدار آنها
امروزه به دلیل وجود طرح‌ها و مدل‌های متنوع کابینت آشپزخانه، انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای خانه کار راحتی شده است.

گزارش آگهی

همان‌طور که می‌دانید کابینت‌ به‌عنوان یکی از اجزای اصلی آشپزخانه، در طراحی دکوراسیون داخلی خانه نقش بسزایی دارد. از این‌رو انتخاب طرح و مدل مناسب کابینت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

اما امروزه به دلیل وجود طرح‌ها و مدل‌های متنوع کابینت آشپزخانه، انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای خانه کار راحتی شده است. شما با شناخت مدل‌های مختلف و محبوب کابینت مانند کابینت ام دی اف ، کابینت ممبران، کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک و... می‌توانید بهترین نوع کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

مثلاً با انتخاب کابینت تمام چوب، می‌توانید آشپزخانه‌ای به سبک کلاسیک داشته باشید. یا برای داشتن آشپزخانه‌ای مدرن، می‌توانید کابینت های‌گلاس را انتخاب کنید. کابینت ممبران نیز یکی از مدل‌های زیبا برای طراحی دکور آشپزخانه است. البته برای انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه، باید به گزینه‌هایی مانند متراژ آشپزخانه، طرح و رنگ وسایل آشپزخانه و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید نیز توجه کنید. برای آشنایی با محبوب‌ترین مدل‌ها و رنگ‌های کابینت با ما همراه باشید.

محبوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه و رنگ‌های پرطرفدار آنها

محبوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

به طور معمول سه سبک کابینت کلاسیک ، مدرن و نئوکلاسیک یا پست مدرن برای طراحی کابینت آشپزخانه وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. ما در ادامه به توضیح هر کدام از این سبک‌ها و مدل‌های پر‌طرفدار آن‌ها خواهیم پرداخت تا شما با شناخت آن‌ها، بتوانید انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک که شامل کابیت‌های تمام‌چوب می‌باشد، از طراحی پیچیده‌تری نسبت به سایر سبک‌ها برخوردار است و دارای حکاکی‌های زیاد بر روی درب کابینت و ستون‌ها می‌باشد. کابینت تمام‌چوب قیمت بالا‌تری نیز نسبت به دیگر کابیت‌ها دارد اما زیبایی ظاهری‌اش هم زیاد است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

البته امروزه به جای کابینت تمام‌چوب از کابینت روکش چوب نیز استفاده می‌شود که به زیبایی کابینت‌های چوبی است، اما قیمت مناسب‌تری دارد چون فقط قسمت روکش کابینت، از چوب طبیعی است.

محبوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه و رنگ‌های پرطرفدار آنها

سبک مدرن

یکی دیگر از سبک‌های طراحی کابینت که امروزه جزء محبوب‌ترین سبک‌ها محسوب می‌شود، سبک مدرن است. در این سبک، سادگی حرف اول را می‌زند و کابینت‌های مدرن به صورتی طراحی می‌شوند که دارای سطوحی صاف و صیقلی و درب‌هایی زاویه‌دار و چهار‌گوش هستند. در این سبک حتی برای درب‌های کابینت نیز از ساده‌ترین دسته‌ها استفاده می‌شود. در واقع در طراحی این کابینت‌ها بیشتر از ظاهر، به کارایی و جا‌دار بودن کابینت توجه شده است.

بنابر‌این این نوع کابینت‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب و کاربردی هستند، چون بیشترین استفاده را از فضای موجود می‌کنند. از محبوب‌ترین انواع کابینت‌های مدرن می‌توان به کابینت های‌گلاس اشاره کرد که علاوه بر ظاهر خوب، مقاومت زیادی نیز دارد و نسبت به کابینت‌های چوبی، از قیمت بهتری نیز برخوردار است. این نوع کابینت بسیار براق و زیباست و معمولا از رنگ‌های روشن در آن استفاده می‌شود.

یک نوع دیگر از انواع سبک مدرن نیز کابینت انزو است که بسیار زیباست و در طراحی آن از رنگ‌های پولیشی، پلی اورتان و پلی استر استفاده شده است. البته این نوع کابینت تنوع رنگی زیادی ندارد و بیشتر به رنگ سفید کار می‌شود.

سبک نئوکلاسیک (پست مدرن)

سومین سبک طراحی کابینت، سبک نئوکلاسیک یا پست مدرن است که طراحی آن چیزی ما‌بین سبک کلاسیک و مدرن می‌باشد. از پرطرفدارترین انواع کابینت پست مدرن نیز می‌توان به کابینت ممبران اشاره کرد که امروزه نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. در طراحی این نوع کابینت نسبت به کابینت‌های سبک کلاسیک، از حکاکی کمتری بر روی درب کابینت استفاده می‌شود که ظاهری زیبا و در عین حال ساده را به کابینت می‌دهد.

کابینت ممبران در طرح‌های ساختاری مانند جزیره، یو شکل، ال شکل و شبه جزیره و با تنوع رنگی زیاد ساخته می‌شود. این نوع کابینت برای انواع خانه‌ها مناسب است و زیبایی زیادی به آشپزخانه خواهد بخشید.

حال که با پر‌طرفدار‌ترین سبک‌ها و مدل‌های کابینت آشپزخانه آشنا شدید، شاید دوست داشته باشید درباره مجبوب‌ترین رنگ‌های کابینت نیز اطلاعاتی به‌دست آورید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

محبوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه و رنگ‌های پرطرفدار آنها

محبوب‌ترین رنگبندی کابینت آشپزخانه

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های کابینت که از قدیم تا کنون همواره طرفداران زیادی داشته است، رنگ چوب است. این رنگ مخصوصا برای کابینت‌های سبک کلاسیک بسیار مناسب است و همواره زیباست. اما امروزه با وجود مدل‌های زیاد و متنوع کابینت، رنگ‌های زیادی نیز برای آن وجود دارد.

به طوری که هر فرد با توجه به سلیقه خود می‌تواند رنگ دلخواهش را برای کابینت‌های آشپزخانه‌اش انتخاب کند. البته برای این کار بهتر است رنگی انتخاب شود که با دیگر اجزای آشپزخانه مانند کفپوش، دیوار‌ها و نیز رنگ دیگر وسایل خانه، هماهنگ باشد.

اما به طور کلی در بین همه رنگ‌های کابینت، رنگ‌های خنثی مانند سفید و مشتقات آن مانند کرم و شیری، طوسی، قهوه‌ای و نقره‌ای پر‌طرفدار‌تر از سایر رنگ‌ها هستند. استفاده از این رنگ‌ها مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه به راحتی با رنگ‌های دیگر هماهنگ می‌شوند. مثلا برای کابینت ممبران می‌توان از رنگ سفید با تزئینات طلایی‌رنگ استفاده کرد.

از طرفی نیز این رنگ‌ها با گذشت زمان قدیمی نشده و چشم را نیز آزار نخواهند داد. یکی دیگر از مزایای این رنگ‌ها نیز این است که با دیگر لوازم خانه به راحتی هماهنگ می‌شوند و جلوه خوبی به محیط خانه و آشپزخانه می‌بخشند. اما باید بگوییم که در نهایت، انتخاب رنگ و مدل کابینت آشپزخانه بر عهده شماست و باید با توجه به کوچک یا بزرگ بودن آشپزخانه، رنگ لوازم خانگی و نیز قیمت انواع کابینت، نسبت به انتخاب رنگ و مدل مناسب اقدام کنید.

مثلا برای آشپزخانه‌های کوچک انتخاب رنگ‌های روشن بهتر است، زیرا فضای آشپزخانه را دلباز‌تر نشان خواهد داد. برای خانه‌های بزرگ نیز می‌توان از کابینت‌های کلاسیک به رنگ چوب استفاده کرد و فضایی زیبا و دلنشین را در آشپزخانه به‌وجود آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن تقی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
0
توضیح کاملی بود ممنون از شهرآرا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->