نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد ۴ ساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
سرخط خبرها

جزئیات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن به خانوار‌های ۵ نفره

  • کد خبر: ۱۲۲۸۳۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
جزئیات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن به خانوار‌های ۵ نفره
برخی خبر‌ها حاکی از آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن برای فرزند سوم به سرپرست خانوار‌های فاقد مسکن است.

به گزارش شهرآرانیوز، تمامی خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم متولد سال ۱۳۹۹ به بعد هستند و صاحب خانه نیستند، می‌توانند جهت دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. 

در این زمینه، مسئولان بانک مرکزی از ابلاغ بخشنامه مربوطه به بانک‌ها و اجرای آن خبر داده‌اند که متقاضیان برای دریافت این وام باید با در دست داشتن مدارک لازم به یکی از شعب بانک‌های عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک مراجعه کنند.
 
همچنین، برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله و کارمزد حداکثر ۴ درصد به صورت سالانه، باید سفته و یا یک ضامن معتبر به بانک ارائه کنند.

البته، تقاضای دریافت وام باید توسط سرپرست خانوار یا نماینده قانونی آن به بانک اعلام شود و احراز ولادت فرزند متقاضی باید با مشاهده اصل شناسنامه زوجین، فرزند متولد شده و استعلام از سامانه‌های ثبت احوال توسط بانک نیز انجام شود.

در این بین، وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن به فرزند سوم خانواری تعلق می‌گیرد که فاقد مسکن باشند که در این زمینه، معاون اعتبارات بانک مرکزی می‌گوید: وقتی متقاضی به شعبه مراجعه می‌کند، بانک نمی‌تواند تشخیص دهد که متقاضی فاقد خانه هست یا خیر که در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی هستیم که این امکان را به صورت یک لینک در اختیار شعب قرار دهند. 

صحابی در ادامه بیان کرده که منتظر این لینک نماندیم و از بانک‌ها خواستیم که برای این که قانون روی زمین نماند و لازم الاجراست، به این که وضعیت متقاضی را در سامانه سمات بانک مرکزی رصد کنند و اگر متقاضی تسهیلات مسکن یا جعاله فعالی نداشت، اکتفا و این تسهیلات را به آنها پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->