سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق
سرخط خبرها

مجیدی: خوشحالم که در امارات مربیگری می‌کنم

  • کد خبر: ۱۲۳۳۲۰
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
مجیدی: خوشحالم که در امارات مربیگری می‌کنم
فرهاد مجیدی دلیل جدایی از استقلال و حضور در تیم الاتحاد کلبای امارات را ورود به یک فضای تازه در عرصه مربیگری دانسته است. او مربیگری در استقلال را چالش بزرگی می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی به تازگی صحبت‌هایی درباره ورودش به عرصه مربیگری کرده و کار دراستقلال را چالش آفرین دانسته است: «من همیشه در زندگی ام چالش‌های سخت  را دوست دارم. در آن زمان خیلی از هواداران استقلال که من را دوست داشتند نمی‌خواستند من مربی شوم، چون فکر می‌کردند خیلی زود مربی استقلال شدم و ترس از این داشتند که من نتایج بدی بگیرم و از صحنه مربیگری کلا حذف شوم. اما چنین چالش‌هایی را دوست دارم. چالش‌هایی که خیلی فکر کنند من نمی‌توانم انجام دهم، ولی من انجامشان بدهم. مربیگری در باشگاه‌های بزرگ دشوار است، چون هواداران زیادی دارد. خدا را شکر که در این باشگاه بزرگ موفق شدم و در نهایت تصمیم گرفتم به امارات برای ادامه مربیگری ام بیایم.»

مجیدی درباره جدایی از استقلال نیز حرف‌هایی به زبان آورده است: «واقعیت این است که خروج از باشگاه استقلال خیلی سخت بود. خیلی از شب‌ها درباره این تصمیم فکر کردم و هواداران استقلال را در این تصمیم بزرگ درنظر گرفتم. چون می‌دانستم با جدایی ام دلخور می‌شوند. اما فوتبال حرفه‌ای این را طلب می‌کند که شما فضا‌های جدید را تجربه کنید به همین دلیل وقتی باشگاه اتحاد کلباء به من پیشنهاد داد به این پیشنهاد فکر کردم. دیدم می‌توانم تجربه جدیدی را در دوران مربیگری در کشوری دیگر را تجربه کنم. خیلی خوشحالم این پیشنهاد را پذیرفتم، چون امارات برای من کشور جدیدی نیست. من از سال ۲۰۰۱ به همراه خانواده ام در امارات زندگی می‌کنیم. دو فرزندم در این کشور به دنیا آمدند و در اینجا تحصیل می‌کنند. خیلی خوشحالم که برای ادامه مربیگری ام در کشور امارات حضور دارم.»

مجیدی پیرامون شناخت خودش از فوتبال امارات نیز این جملات را به زبان آورده است: «من شناخت خوبی از رقبا ندارم، چون برخی از آن‌ها ناشناخته هستند. ولی درباره ۳ بازی اولم با بازیکنان صحبت کردم و فکر می‌کنم در ۳ بازی اول ۹ امتیاز بازی‌ها را کسب می‌کنیم. مطمئن باشید تیم ما ظرفیت خوبی دارد و می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند. باید تاکید کنم که من بازیکنان جوان با استعداد زیادی در امارات دیدم، ولی خیلی تعجب کردم که این بازیکنان آینده دار به تیم ملی دعوت نشدند. با وجود اینکه فوتبال امارات نکات مثبتی دارد، اما ۳۰ سال است که نتوانسته به جام جهانی صعود کند. برای رسیدن به جام جهانی باید به جوان‌ها اهمیت بدهید و به آن‌ها میدان بدهید. من خودم به بازیکنان جوان اعتقاد دارم و هدفم در اتحاد کلباء این است که ۱۱ بازیکن من همه جوان باشند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->