نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

استقلال - نفت مسجد سلیمان؛ آبی‌ها به‌دنبال تکرار خاطرات خوب

  • کد خبر: ۱۲۳۳۸۳
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
استقلال - نفت مسجد سلیمان؛ آبی‌ها به‌دنبال تکرار خاطرات خوب
در روز نخست هفته چهارم لیگ‌برتر، استقلال مهمان نفت مسجدسلیمان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ استقلال و نفت مسجدسلیمان درحالی امشب به‌مصاف هم می‌روند که تقابل‌های دو تیم، یادآور خاطرات جالب‌توجهی است؛ از ظهور قایدی و اللهیار تا کسب جام طلایی. در هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر، استقلال امشب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت می‌رود؛ دو تیمی که آخرین دیدار لیگ قبل را برابر هم برگزار کردند که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. مسابقه‌ای که در پایان آن، آبی‌ها جشن قهرمانی را برگزار کردند.

قبل از برگزاری دیدار آبی‌پوشان، سه مسابقه دیگر هم برگزار می‌شود که پیکان میزبان نساجی است، ملوان از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کند و مس کرمان پذیرای شاگردان امیر قلعه‌نویی است. در آخرین دیدار امروز نیز دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۰:۳۰ به‌مصاف هم می‌روند؛ تیم‌هایی که تاکنون ۱۰ بار در لیگ‌برتر و یک‌مرتبه نیز در جام‌حذفی به‌مصاف هم رفته‌اند که مرور آن خالی از لطف نیست.

‌ردپای شهباززاده در اولین تقابل دو تیم

پس از صعود نفت مسجدسلیمان به رقابت‌های لیگ‌برتر در فصل چهاردهم، اولین تقابل دو تیم در مسجدسلیمان برگزار شد. در آن مسابقه استقلال با گل‌های محمد قاضی و سجاد شهباززاده به برتری رسید. در بازی برگشت نیز رضا عنایتی روی پاس گل برهانی دروازه حریف را باز کرد و آبی‌ها با همان یک گل، برنده از زمین خارج شدند.

‌ظهور پدیده‌هایی به‌نام مهدی و اللهیار!

دیدار با نفت مسجدسلیمان در لیگ هجدهم، همچنین یادآور درخشش دو جوان استقلالی است. اللهیار صیادمنش که جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داده است، در اولین حضور ثابتش در ترکیب استقلال، فقط ۶۱ ثانیه زمان نیاز داشت تا پایش به گل‌زنی باز شود. او در مسجدسلیمان توانست در لحظات ابتدایی بازی دروازه میزبان را باز کند. مهدی قایدی نیز دیگر‌ستاره استقلال در آن مسابقه بود. این بازیکن که در آن روز‌ها به‌تازگی دوران نقاهت پس از تصادف رانندگی را سپری می‌کرد، در دقیقه‌۲۹ با یک فرار دیدنی دروازه نفت را باز کرد و توانست اولین گل خود با پیراهن استقلال را وارد دروازه این تیم بکند.

‌نفت، حریفی برای شروع گل‌زنی در شهرآورد

یکی از بازیکنان بلاتکلیف فعلی استقلال، ارسلان مطهری است؛ بازیکنی که تکلیفش برای فصل بعد نامشخص است، ولی از بازی با نفت خاطرات خوشی دارد. درست در سومین بازی مطهری با لباس آبی‌ها، او برابر نفت مسجدسلیمان قرار گرفت و توانست در آن مسابقه دروازه حریف را باز کند و این شروعی برای دبل در شهرآورد پایتخت بود، چرا‌که ارسلان یک هفته بعد و مقابل پرسپولیس دو گل به‌ثمر رساند.

گل‌به‌خودی حسینی در روز تصمیم عجیب فکری

استقلال در لیگ بیستم درحالی راهی مسجدسلیمان شد که محمود فکری، سرمربی وقت آبی‌ها، در تصمیمی عجیب رشید مظاهری، سنگربان ثابت آن‌روز‌های تیم را (پس از شکست هفته قبلش مقابل سایپا)، روی نیمکت نشاند و حسینی را در ترکیب اصلی قرار داد. کاپیتان امروز استقلال که آن زمان روحیه خوبی برای حضور در ترکیب تیم نداشت و از آمادگی نیز به دور بود، روی یک کرنر ساده در جمع‌کردن توپ به مشکل بر‌خورد و توپ را به‌اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا از محمود فکری بابت این تصمیم به‌شدت انتقاد شود.

‌نهصدمین گل استقلال به‌نام خاقانی

در دیدار برگشت لیگ بیستم میان استقلال و نفت، آبی‌ها با تک‌گل خاقانی به پیروزی رسیدند؛ بازیکنی که این‌روز‌ها به‌دلیل پارگی رباط صلیبی دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری می‌کند، ولی گل او به مسجدسلیمانی‌ها گل خاصی بود؛ چرا که به گل شماره نهصد استقلال در لیگ‌برتر تبدیل شد.

شب رسیدن به جام طلایی

دیدار برگشت فصل قبل دو تیم، یک شب باشکوه برای استقلالی‌ها بود. شاگردان مجیدی ضمن برگزاری مراسم جشن قهرمانی توانستند رکورد یک فصل کامل بدون شکست را سپری کنند و به نخستین تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل شوند که یک فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر را بدون شکست به پایان رساند. حالا استقلال باید یک‌بار دیگر راهی مسجدسلیمان شود و با میزبان خود دیدار کند. پس از شکست در هفته اول و دو پیروزی پیاپی برابر ملوان و مس کرمان، تیم ساپینتو در خوزستان به‌دنبال سومین پیروزی پی‌درپی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->