برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

توقف استقلال در یک بازی دوستانه

  • کد خبر: ۱۳۸۹۴۷
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
توقف استقلال در یک بازی دوستانه
تیم فوتبال استقلال ظهر امروز در یک بازی دوستانه برابر نفت مسجدسلیمان به نتیجه تساوی یک – یک رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان ریکاردو ساپینتو که خود را برای شروع دوباره مسابقات لیگ برتر و جدال حساس در دربی پایتخت آماده می‌کنند، امروز در یک بازی دوستانه برابر نفت مسجدسلیمان به نتیجه تساوی دست پیدا کردند.
در این دیدار، آبی پوشان خیلی زود موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. ارسلان مطهری که در دیدار سوپرجام برابر نساجی گل قهرمانی تیمش را به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۶ و روی یک پاس در عمق، در مصافی تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار گرفت و موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.
در ادامه نفتی‌ها برای جبران گل خورده به روی دروازه استقلال فشار آوردند که در دقیقه ۱۵ نیز صاحب یک ضربه پنالتی شدند. با وجود تشخیص درست سیدحسین حسینی، اما پیمان میری موفق شد توپ را وارد دروازه کند بازی یک – یک مساوی شود.
این نتیجه تا پایان بازی نیز باقی ماند تا دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دهند. در این بازی تیم استقلال در هر دو نیمه با ترکیبی متفاوت بازی کرد.
استقلال در این بازی با ترکیب سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، محمد محبی، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری به مصاف حریف خود رفت.

توقف استقلال در یک بازی دوستانه
یامگا به مانند بازی‌های لیگ برتر، در پست دفاع راست به کار گرفته شد و روزبه چشمی نیز به عنوان هافبک دفاعی انجام وظیفه کرد. لازم به ذکر است که این بازی در زمین اصلی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. آبی پوشان پیش از این نیز در یک دیدار دوستانه برابر هوادار با شکست روبرو شده بودند. استقلال خود را برای جدال حساس ۲۹ آذر برابر پرسپولیس آماده می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->