کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

موفقیت بانوان کاراته‌کا خراسان رضوی در مسابقات کشوری وادوکا

  • کد خبر: ۱۲۳۴۳۵
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
موفقیت بانوان کاراته‌کا خراسان رضوی در مسابقات کشوری وادوکا
در رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی مشهد، تیم کاراته بانوان خراسان رضوی به مقام قهرمانی در سبک وادوکای رسید.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، رقابت‌های کاراته سبک وادوکای قهرمانی کشور، به میزبانی مشهد برگزار شد و در این رقابت‌ها، تیم خراسان رضوی با درخشش کاراته‌کا‌های خراسانی به مقام قهرمانی رسید.
اکرم گلپرور، مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی وادوکای کشور در این رابطه اعلام کرد: در این مسابقات که با با حضور ۷۲۰ بانو ورزشکار در مشهد برگزار شد، پس از خراسان رضوی که بر سکوی نخست رقابت‌ها تکیه زد، مازندران دوم، خراسان جنوبی سوم و خراسان شمالی و تهران به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

گلپرور با اشاره به برگزاری این مسابقات در بالاترین سطح فنی اعلام کرد: در این مسابقات خانمها گلی آور،غلام زاده،درویش،کریمیان و صادقی مربیان برتر این دوره از مسابقات شدند. 

برنامه ریزی برای حضور در تیم ملی

آزاده درویش، داور ممتاز و مربی برجسته کاراته در این مسابقات نیز با بیان اینکه خراسان رضوی از ظرفیت فنی بالایی در رشته کاراته برخوردار است، گفت: برای سرآمد بودن خراسان رضوی در کاراته و انتخاب اعضا تیم ملی کاراته از میان کاراته کاران خراسان باید برنامه ریزی‌های دقیق‌تر و مسابقات بیشتری برگزار شود تا آمادگی ورزشکاران این رشته به بالاترین شرایط برسد. همچنین توجه به مسائل روانشناسی ورزشی و استعدادیابی دقیق‌تر کمک زیادی به دستیابی به این هدف خواهد داشت.

گفتنی است این رقابت‌ها، هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش بانوان بود که طی روز‌های سوم و چهارم شهریورماه به میزبانی مشهد مقدس در بخش‌های کومیته، کاتا انفرادی و تیمی برگزار و به پایان رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->