برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

آجورلو در استقلال تغییرات می‌دهد؟!

  • کد خبر: ۱۲۳۴۸۶
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
آجورلو در استقلال تغییرات می‌دهد؟!
مدیرعامل استقلال از یکی از معاونت‌های خود شاکی است و شاید شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، گاف عجیب تیم حقوقی باشگاه استقلال در بحث خروج نام ارسلان مطهری از لیست استقلال و اضافه شدن نام کاوه رضایی بیش از هر چیزی این باشگاه را تحت تأثیر قرار داده است.

زمانی که مهدی قایدی و سیاوش یزدانی به استقلال بازگشتند، لیست بزرگسالان استقلال پُر شد و تیم حقوقی استقلال از ریکاردو ساپینتو خواستند که دو بازیکن را در لیست خروج قرار دهد. قرعه به نام سیدمحمد حسینی و ارسلان مطهری افتاد. حسینی راهی تراکتور شد، اما مطهری راضی به فسخ قراردادش نشد و اعلام کرد طبق قراردادش می‌خواهد بماند.

مسئولان استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات فوتبال ایران در نامه‌ای به سازمان لیگ نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کردند تا جا برای اضافه کردن کاوه رضایی باشد. پرونده مطهری و استقلال به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رفت و ظاهرا خبر رسیده که این کمیته به باشگاه استقلال گفته که نام مطهری نمی‌تواند از لیست خارج شود که معنایش اضافه نشدن رضایی است.

اگر چه تیم حقوقی استقلال مدعی هستند کار اشتباهی نکرده‌اند، چون مطهری فقط نامش خارج شده و حق و حقوق او را می‌دهند تا رضایی امکان بازی کردن داشته باشد، اما شواهد نشان می‌دهد که رضایی امکان بازی در استقلال را نخواهد داشت. این مسائل باعث شده که مصطفی آجورلو از این گاف تیم حقوقی باشگاه عصبانی شده و تصمیم بگیرد در روز‌های آینده تغییراتی ایجاد کند، تغییراتی که احتمالا در بخش حقوقی و دیگر معاونت‌ها خواهد بود. البته هنوز تیم مدیریتی استقلال پافشاری می‌کند که طبق قانون عمل کرده‌اند و منتظر روز‌های آینده هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->