آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

اعتیاد و خیانت مهم‌ترین دلایل طلاق زوج‌ها در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۲۳۵۳۷
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
اعتیاد و خیانت مهم‌ترین دلایل طلاق زوج‌ها در خراسان رضوی
معاون امور پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی از ارائه‌نشدن خدمات ازدواج و طلاق در ۱۵ شهرستان این استان به‌علت کمبود دفتر مشاوره خبر داد. وی همچنین از انجام مشاوره در ادارات بهزیستی این شهرستان ها به عنوان جایگزین دفاتر مشاوره سخن گفت

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ غلامحسین دلبری، معاون امور پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی، در تور خبری اصحاب رسانه ویژه بازدید از مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ گفت: خط تلفن ملی ۱۴۸۰ پل ارتباطی رایگان میان متقاضیان مشاوره و کارشناسان و مددکاران بهزیستی است که از ساعت ۸ بامداد تا ۲۴ و در قالب ۳ نوبت با بهره‌گیری از متخصصان روان‌شناسی و علوم‌تربیتی فعالیت می‌کند.

دلبری افزود: مراکز مشاوره دولتی در خراسان رضوی محدود است و به همین دلیل، ۲۳۰ مرکز مشاوره غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند. در مراکز دولتی، از کسانی که توان مالی نداشته باشند، حق مشاوره گرفته نمی‌شود، اما دیگران براساس نرخ دولتی ۶۰ هزار تومان حق مشاوره می‌پردازند. مراکز غیردولتی نیز با نرخ‌نامه ۱۷۶ هزار تومان برای مشاورانی که کارشناسی‌ارشد دارند و ۲۰۵ هزار تومان برای دارندگان مدرک دکتری مشاوره می‌دهند.

معاون امور پیشگیری با اشاره به پراکندگی تماس‌های مشاوره یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد تماس‌های دریافت مشاوره از سوی بانوان می‌باشد.

دلبری درباره مشاوره‌های طلاق نیز خاطرنشان کرد:در ۵ ماه نخست امسال، ۸ هزار و ۸۰۰ درخواست مشاوره طلاق در سامانه‌های بهزیستی ثبت شده است که از این میزان ۲۳ درصد به سازش و طلاق‌نگرفتن در خراسان رضوی منجر شده است که از میانگین ۱۹ درصدی کشور بیشتر است.

وی درباره پراکندگی دلایل طلاق در خراسان رضوی تصریح کرد: اکنون اعتیاد و خیانت در صدر دلایل طلاق قرار دارد و نداشتن مهارت ارتباطی زوج‌ها کمترین علت طلاق‌هاست که این نمونه آخر، بیشترین سازش برای طلاق‌نگرفتن را در خراسان رضوی به‌همراه داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->