عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کهولت سن ملکه انگلیس محل تحلیف نخست‌وزیر را تغییر داد

  • کد خبر: ۱۲۳۷۰۸
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
کهولت سن ملکه انگلیس محل تحلیف نخست‌وزیر را تغییر داد
منابع خبری اعلام کردند مراسم تحلیف نخست‌وزیر انگلیس برای اولین در ۷۰ سال گذشته به دلیل کهولت سن ملکه در کاخ جدیدی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ملکه الیزابت دوم به جای کاخ باکینگهام، نخست وزیر بعدی انگلیس را برای اولین بار تاریخی برای سلطنت ۷۰ ساله او در بالمورال پذیرایی خواهد کرد.

براساس گزارش سی ان ان، سخنگوی کاخ باکینگهام گفت که ملکه ۹۶ ساله سفر رفت و برگشت ۱۰۰۰ مایلی از اسکاتلند را انجام نخواهد داد و به جای آن بوریس جانسون، نخست‌وزیر مستعفی این کشور در ۶ سپتامبر از لندن به شمال سفر خواهد کرد.

پزشکان به الیزابت ۹۶ ساله توصیه کرده اند که به دلیل کهولت سن و در حالی که همچنان از مشکل عدم توانایی حرکت کامل رنج می‌برد در کاخ بالمورال واقع در منطقه ابردین‌شایر اسکاتلند استراحت کند.

الیزابت در یک سال اخیر به ویژه پس از فوت همسرش فیلیپ از شرکت در مراسم‌های عمومی باز مانده است. او اردیبهشت گذشته در آیین گشایش پارلمان حاضر نشد و پسرش پرنس چارلز ولیعهد انگلیس به همراه ویلیام دومین نفر در صف تصاحب تاج و تخت از طرف ملکه در این آیین تشریفاتی شرکت کردند.

در همین حین جنبش‌های جمهوری‌خواه در انگلیس نیز خواستار برگزاری همه پرسی در خصوص آینده نظام سلطنتی در این کشور، پس از فوت ملکه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->