پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

غیاثی: شهرداری مشهد برنامه‌ای برای تیم‌داری حرفه‌ای ندارد

  • کد خبر: ۱۲۴۱۴۴
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
غیاثی: شهرداری مشهد برنامه‌ای برای تیم‌داری حرفه‌ای ندارد
معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در دوره جدید هیچگونه برنامه‌ای برای فعالیت در سطح حرفه‌ای در هیچ رده و رشته‌ای ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین غیاثی در خصوص شایعاتی که حول ورود شهرداری مشهد در عرصه تیم‌داری حرفه‌ای شنیده می‌شود، اظهار کرد: پیش‌تر هم موضع شهرداری مشهد را مشخص کرده بودیم و باز هم بر همان تاکید می‌کنیم. این تصمیم هم موضوعی نبود که یک شبه اتخاذ شده باشد. برای چنین تصمیمی ساعت‌ها کار کارشناسی و اتاق فکر تشکیل شده است. مهمترین برنامه ما حمایت از ورزش همگانی و توسعه آن در سطح جامعه است.

وی افزود: در کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر نیز جلسات ویژه‌ای در این‌باره برگزار شد و طی صحبت با بزرگان ورزش مشهد در رشته‌های مختلف به این جمع‌بندی رسیدیم که صرفا در زمینه استعدادیابی و حمایت از فعالیت تیم‌های پایه اقدام کنیم و چتر حمایتی‌مان را برای ساختن آینده ورزش این شهر پهن کنیم.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد همچنین با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر خریداری تیمی از سوی شهردار در لیگ فوتسال گفت: متاسفانه عده‌ای دنبال این هستند که از شهرداری در حوزه ورزش سوءاستفاده کنند و به همین دلیل برخی جریان‌سازی‌های خاص صورت می‌گیرد. بودجه تربیت بدنی شهرداری مشهد اختصاص به همه مردم و ورزشکاران دارد.

نقش ما در ورزش حمایتی است و در این راستا بر اساس تدبیر شهردار مشهد و کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر در ورزش پایه، ورزش همگانی و ورزش بانوان و معلولان برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای داریم که تا امروز نیز بخشی از آن را محقق کرده‌ایم. تاکید می‌کنم بر اساس دستور ویژه شهردار و شورای اسلامی شهر هیچگونه فعالیتی در هیچ رشته ورزشی در سطح حرفه‌ای نخواهیم داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->