نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

حیدری: نحوه نقل و انتقال امتیاز شهرخودرو مبهم است/ شهرخودرو در برزخ به سر می‌برد

  • کد خبر: ۱۲۴۹۷۱
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
حیدری: نحوه نقل و انتقال امتیاز شهرخودرو مبهم است/ شهرخودرو در برزخ به سر می‌برد
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نحوه انتقال امتیاز شهرخودرو مبهم است، اگر باشگاه را خریداری می‌کنیم باید صفر تا صد آن به عهده خریدار باشد، اما در حال حاضر این باشگاه در حالت برزخ به سر می‌برد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، محسن حیدری در برنامه تلویزیونی ورزش خراسان رضوی در خصوص وضعیت نماینده این استان در لیگ دسته یک فوتبال اظهار کرد: هیچ کسی به هشدار‌هایی که به نحوه مدیریت شهرخودرو داده شد توجه نکرد. مدیران شهرخودرو می‌دانستند که پنجره نقل و انتقلاتی آنان بسته است، از همین رو از فرهاد حمیدوی تقاضا داشتم با بازیکن‌هایی که قرارداد چندساله دارند وارد مذاکره شود. سال گذشته نیز در بازی نخست لیگ برتر پنجره تیم بسته بود، اما به دلیل اینکه با برخی از بازیکنان قرارداد طولانی مدت داشتند توانستند در بازی هفته نخست به میدان بروند.

درج نام امید وحدت در سایت‌های خبری اشتباه است

وی با اشاره به اینکه نام نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته یک هنوز شهرخودرو است، گفت: از آنجا که پنجره باشگاه بسته است، نقل و انتقال امتیازی نمی‌تواند صورت بگیرد. درج نام امید وحدت در سایت‌ها نیز اشتباه است.

حیدری بیان کرد: دلیل نتایج ضعیف کنونی شهرخودرو عدم جذب بازیکن و استفاده از بازیکنان رده پایه است. مطابق نامه‌ای که اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل سابق شهرخودرو به ما زده است، تا انجام تعهدات مالی کامل مدیران باشگاه امید وحدت، امضای وی معتبر است.

وی افزود: در این نامه عنوان شده که اداره تیم به عهده حمید چوپانی است، اما قرارداد‌ها با امضای شخص اسماعیل حیدرپور منعقد می‌شود. در حال حاضر نیز قرارداد بازیکنان این تیم را اسماعیل حیدرپور امضا کرده است.

حیدری خاطرنشان کرد: نحوه انتقال امتیاز شهرخودرو مبهم است. اگر باشگاه را خریداری می‌کنیم باید صفر تا صد آن به عهده خریدار باشد، اما در حال حاضر این باشگاه در حالت برزخ به سر می‌برد. از هیات فوتبال خراسان رضوی نیز در خصوص این فرایند، یعنی اینکه حق امضا در اختیار اسماعیل حیدپور و اداره تیم بر عهده حمید چوپانی باشد، نظرخواهی نشده و در جریان آن قرار نداشتیم. هیات فوتبال پس از امضای قرارداد بازیکنان از این فرایند مطلع شده است. در حال حاضر وارد فرایندی شده‌ایم که اشباه بوده، اما به دلیل شرایط خاص نماینده استان باید تمام دستگاه‌ها کنار هم باشند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: علی‌اکبر هاشمی‌جواهری، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نسبت به هیات فوتبال استان رابطه بهتر و نزدیک‌تری با باشگاه شهرخودرو داشت. وی حتی در بدو ورود خود به استان مشکلات کمیسیون ماده ۵ این باشگاه را نیز حل کرد.

ابومسلم در زمان مدیریت هاشمی‌جواهری ۲ قسمت شد

حیدری در واکنش به صحبت‌های هاشمی‌جواهری مبنی بر اینکه عملکرد هیات فوتبال خراسان رضوی ضعیف بوده است، گفت: قاطعانه صحبت‌های مدیرکل ورزش‌وجوانان را رد می‌کنم. علی‌اکبر هاشمی‌جواهری پیش از این مدیرکل ورزش‌وجوانان استان بوده و با حمایت خودش رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شده است. در آن زمان ابومسلم به ۲ قسمت تبدیل شد. در فوتبال و جامعه فوتبال اختلاف و تضارب آرا وجود دارد. در اولین فرصت ممکن وضعیت و رضایت جامعه فوتبال استان را برای مدیرکل ورزش‌وجوانان استان تشریح خواهیم کرد، اما یک سری اتفاقات در فوتبال نشدنی است و نمی‌توان همه را راضی نگه داشت.

اتفاقاتی که هیات فوتبال رقم زده تکرار نخواهد شد

وی ادامه داد: اتفاقات بزرگی در هیات فوتبال استان رقم خورده که به این زودی‌ها مشابه آن در خراسان رضوی تکرار نخواهد شد. کلاس مربی‌گری سطح A آسیا در مشهد برگزار شده که فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها کلاس دیگری در این سطح در هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار شود.

پای کار آوردن صنایع بزرگ وظیفه دستگاه حاکمیتی است

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به حضور ۳ تیم از استان کرمان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: اگر استان کرمان ۳ تیم لیگ برتری دارد، چون ۳ بنگاه اقتصادی خوب دارد، اما آیا این ۳ بنگاه اقتصادی را هیات فوتبال کرمان پای کار آورده است یا اداره‌کل ورزش‌وجوانان آن استان؟ هفته گذشته خبری مبنی بر واگذاری ۲ صنعت معدنی مهم توسط رئیس جمهور به استقلال و پرسپولیس منتشر شد. در حال حاضر نیز سنگ‌آهن خواف حامی سپاهان اصفهان شده است، تمامی این‌ها نشان می‌دهد که دستگاه حاکمیتی در پای کار آوردن صنایع نقش مهمی دارد.

هیات فوتبال به دنبال استفاده از مربی بومی در شهرخودرو است

حیدری در خصوص شائبه دخالتش در انتخاب سرمربی نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته یک فوتبال بیان کرد: روزی که حمید چوپانی به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم خود بود، ۴ نام به من معرفی کرد که اعلام کردم هیچ مخالفتی با آن‌ها ندارم، اما ترجیح ما انتخاب یک سرمربی بومی برای نماینده استان است، اما پس از انتشار خبر‌های جدایی احتمالی محسن بنگر اعلام کردیم که پس از بنگر از سرمربی بومی در کادر فنی خود استفاده کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا حمید چوپانی را از خرید امتیاز شهرخودرو منصرف کرده است، گفت: بله همینطور است، همانطور که شاهد هستید وضعیت مالی و حساب‌رسی شهرخودرو مشخص نیست و به حمید چوپانی نیز اعلام کردم که اگه به دنبال خرید امتیاز است، به سراغ تیمی برود که وضعیت مالی مشخصی دارد.

چوپانی توانایی مالی مشخصی ندارد و نیاز به حمایت مالی دارد

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: حمید چوپانی توانایی مالی مشخصی برای اداره این تیم ندارد، یعنی باید به وی و نماینده استان کمک مالی صورت بگیرد. کمک‌ها نباید در حد شعار باشد. ۲ سال گذشته تمام استان پای شهرخودرو بودند و مشاهده کردند چگونه شرایط تیمی که در ابتدای فصل گزینه سقوط بود به تیمی تبدیل شد که در انتهای فصل به گزینه کسب سهمیه آسیا تبدیل شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->