نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر چطور با مصرف کافئین دچار مسمومیت می‌شویم؟ تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید
سرخط خبرها

معاون استاندار از افزایش ظرفیت اسکان در مشهد به ۶۰۰ هزار نفر شب خبرداد

  • کد خبر: ۱۲۵۱۴۹
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
معاون استاندار از افزایش ظرفیت اسکان در مشهد به ۶۰۰ هزار نفر شب خبرداد
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ظرفیت اسکان زائران در کلانشهر مشهد برای دهه پایانی صفر در مجموع ۶۰۰ هزار نفر شب هدف‌گذاری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد روز یکشنبه در جلسه توجیهی و برنامه‌ریزی عملیاتی پویش مردمی خدمت به زائران دهه پایانی صفر در قرارگاه نجمه خاتون مشهد افزود: از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اسکان در مدارس مشهد پیش‌بینی شده است و بقیه مربوط به ظرفیت‌های موقت و رسمی اقامتی می باشد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور و نقش‌آفرینی مردم در راستای خدمات رسانی به زائران بیان کرد: گروه‌های مردمی که می‌خواهند داوطلبانه به زائران خدمت کنند، می توانند با حضور در قرارگاه‌های مردمی در بخش های مختلف خدمات رسانی کنند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای خدمت به زائران پایان ماه صفر از خرداد ماه گذشته شروع شده است و با بسیح همه ظرفیتها در حوزه برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی، خدمت رسانی در این زمینه افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: بازماندن برخی عاشقان اهل بیت(ع) به دلایل مختلف از مراسم زیارتی پیاده روی اربعین، امسال حضور زائران را در مشهد پررنگ تر خواهد کرد و دهه پایانی صفر متفاوتتری در این کلانشهر رقم خواهد خورد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: برای دهه پایانی صفر امسال شرایط متفاوتی در مقایسه با سالهای اخیر و پس از ۲ سال شیوع کرونا پیش بینی شده است و احتمال حضور ۶ تا ۸ میلیون مسافر برای حضور در مشهد وجود دارد.

قرارگاه مردمی نجمه خاتون با هدف حمایت و ساماندهی ظرفیت های مختلف بانوان برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر در ۱۳ منطقه شهری با هدف فعالیت در ۵ محور اسکان، پذیرایی، ایاب و ذهاب، ارائه خدمات شغلی و مشارکت های نقدی ایجاد خواهد شد.

اوج عزاداریها و سوگواری های حسینی در کشور طی دهه پایانی صفر است که در آن هیاتهای عزاداری و دسته‌های زنجیرزنی از سراسر کشور راهی مشهدالرضا شده و آیین های سوگواری را در کنار حرم امام علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->