آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

بلیط چارتر استانبول راهکاری ارزان برای سفر!

  • کد خبر: ۱۲۵۱۴۳
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
بلیط چارتر استانبول راهکاری ارزان برای سفر!
استانبول، پنجمین شهر بزرگ دنیا که تاریخی غنی و جاهای دیدنی بسیار دارد. تنها شهری در دنیا که در بین قاره آسیا و قاره اروپا قرار دارد.

گزارش آگهی

استانبول، پنجمین شهر بزرگ دنیا که تاریخی غنی و جاهای دیدنی بسیار دارد. تنها شهری در دنیا که در بین قاره آسیا و قاره اروپا قرار دارد. تنگه بسفر، تفریحات آبی و البته مراکز خرید استانبول همه ساله هزاران گردشگر را جذب این شهر تاریخی و زیبا می‌کنند.

سفر به استانبول یکی از محبوب‌ترین سفرهای خارجی در بین مسافران ایرانی به حساب می‌آید. البته گاهی هزینه سفر برای برخی افراد بسیار گران می‌شود؛ اما کسانی هستند که با هزینه بسیار کم سفر می‌کنند. این افراد کار خاصی نمی‌کنند، فقط از برخی ترفندها اطلاع دارند. در این مقاله با ما همراه باشید تا یک ترفند عالی برای کاهش هزینه سفر استانبول به شما معرفی کنیم و آن هم خرید بلیط چارتر استانبول است.

با خرید بلیط چارتر استانبول می‌توانید هزینه‌های سفر خود را به‌مراتب کاهش دهید و دیگر نگران هزینه‌های گران پرواز نباشید. با ما همراه باشید تا تمامی نکات را بیاموزید.

بلیط چارتر استانبول چیست؟

اول از همه باید به این موضوع بپردازیم که بلیط چارتر چیست؟ ابتدا باید بگوییم که شرکت‌های هوایی به‌دنبال آن هستند تا پروازهای خود را با حداکثر ظرفیت انجام دهند. حتی وجود یک صندلی خالی به ضرر ایرلاین خواهد بود. وقتی که یک پرواز انجام شود، چه هواپیما پر باشد و چه خالی، برخی هزینه‌ها از سوی ایرلاین باید پرداخت شود. برای مثال می‌توان به هزینه سوخت، بیمه، ترانزیت، حقوق پرسنل و امثال آن اشاره کرد که کاملاً بی‌ارتباط به تعداد مسافران هستند. پس حتی اگر یک نفر در پرواز وجود نداشته باشد، ایرلاین ضرر می‌کند.

پس ایرلاین‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه تخفیف‌های ویژه، مسافران را جذب پرواز کنند. این اتفاق در دوران کم‌تردد که مسافران کمی حضور دارند می‌افتد. هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شوند، تخفیف‌های بیشتری را ارائه می‌دهند. به شکلی که در لحظات آخر مانده به پرواز، می‌توانید بلیط لحظه آخری استانبول را با حداقل هزینه و بیشترین مقدار تخفیف خریداری کنید. این تخفیف در لحظات آخر شاید به بیش از 50 درصد برسند! یعنی نیمی از هزینه را می‌توانید پس‌انداز کرده یا صرف بخش‌های دیگر سفر خود کنید. توجه داشته باشید که تفاوتی بین بلیط لحظه آخری و بلیط معمولی در نوع و خدمات وجود ندارد. پس می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و نگران کیفیت خدمات نامناسب نباشید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما استانبول

خب در بخش قبلی گفتیم که بلیط لحظه آخری استانبول با تخفیف مناسب فقط در دوران کم‌تردد پیدا می‌شود. پس اگر دلتان می‌خواهد با تخفیف خرید خود را انجام دهید، باید دوران کم‌تردد را بشناسید و در همان دوران سفر کنید. آب‌وهوای استانبول بسیار خاص است. به شکلی که در تابستان با افزایش رطوبت و گرمای هوا، شرایط شرجی ایجاد می‌شود. از طرفی زمستان‌هایی سرد در استانبول انتظار شما را می‌کشند. پس می‌توان گفت که زمستان و تابستان جزو ایام کم‌تردد هستند. با این حال اوایل تابستان به دلیل تعطیلات تابستانی و اوسط دی ماه به دلیل وجود کریسمس، شاهد افزایش تردد و در نتیجه افزایش قیمت بلیط هواپیما استانبول هستیم. در ایام عید نوروز، قیمت بلیط هواپیما استانبول به حداکثر مقدار خود می‌رسد. به شکلی که در اسفند ماه باید رزرو خود را انجام دهید.

در اواخر تابستان و اواسط پاییز میزان تردد به حداقل مقدار خود می‌رسد. به همین خاطر می‌توانید در مسیرهای پرتردد و پرطرفدار، به‌دنبال بلیط‌های لحظه آخری بگردید. در این دوران می‌توانید هزینه سفرتان را کاهش دهید و با حداقل هزینه سفر کنید. همه ما عاشق تخفیف هستیم. پس اگر شرایط سفر در دوران کم‌تردد را دارید، این دوران را برای سفر خود انتخاب کنید. در این دوران علاوه بر بلیط هواپیما، هزینه اقامت و خورد و خوراک نیز کاهش پیدا می‌کند. همچنین لازم نیست در ازدحام جمعیت از جاهای دیدنی بازدید کنید.

پرطرفدارترین بلیط چارتر استانبول

محبوب ترین بلیط چارتر استانبول

خب حالا که با بهترین زمان خرید بلیط چارتر استانبول آشنا شدید، پرطرفدارترین مسیرهای استانبول را به شما معرفی می‌کنیم. هرچه تعداد پرواز و میزان تردد بیشتر باشد، احتمال اینکه بتوانید بلیط چارتر پیدا کنید، بیشتر خواهد شد.

بلیط چارتر تهران استانبول

هر وقت صحبت از مسیرهای پرتردد باشد، قطعاً نام تهران به چشم می‌خورد. تهران با بیش از 10 میلیون نفر جمعیت، تردد بسیاری به شهرهای مختلف دنیا دارد. بسیاری از مسافران تهرانی برای تجارت عازم استانبول می‌شوند. البته بخش عمده مسافران برای تفریح به استانبول سفر می‌کنند. همه روزه پروازهای متعددی از تهران به مقصد استانبول انجام می‌شود. تقریباً می‌توان گفت که بیشترین میزان پرواز به استانبول از شهر تهران است. به همین خاطر حق انتخاب گسترده‌ای بین پروازهای مختلفی خواهید داشت. شما می‌توانید با هر هزینه‌ای که می‌خواهید سفر کنید. با توجه به حجم پروازها احتمال اینکه بلیط چارتر نیز پیدا کنید افزایش پیدا می‌کند.

بلیط چارتر مشهد استانبول

تقریباً می‌توان گفت که بعد از تهران، مشهد پرجمعیت‌ترین و مهم‌ترین شهر ایران است. این شهر در شمال‌شرق ایران قرار دارد و دارای جمعیت بسیاری است. به همین خاطر تردد هوایی بسیاری در این شهر صورت می‌گیرد. یکی از مسیرهای بسیار پرتردد، مسیر مشهد استانبول است. ایرلاین‌های مختلف داخلی و خارجی پرواز مشهد استانبول را انجام می‌دهند. به همین خاطر مسافران می‌توانند با خیال آسوده بین ایرلاین‌ها و هواپیماهای مختلف مقایسه انجام دهند و یکی ار انتخاب کنند. هرچه تعداد پرواز بیشتر باشد، احتمال یافتن بلیط چارتر نیز بیشتر خواهد شد. پس احتمال فراوان وجود دارد که بتوانید بلیط چارتر استانبول را از مبدا مشهد پیدا کنید.

روش خرید بلیط چارتر استانبول

چگونه بلیط چارتر استانبول را بخریم

خب حالا که با تمامی مزایای بلیط چارتر استانبول آشنا شدید، این سؤال برای شما به وجود می‌آید که چطور باید این بلیط را تهیه کنید؟ کلیت روش خرید بلیط چارتر با بلیط معمولی هیچ تفاوتی ندارد. در اصل باید ابتدا وارد سایت یک شرکت توریستی مسافرتی معتبر شوید. سپس به بخش پرواز خارجی رفته و مبدا و مقصد خود را مشخص کنید. تاریخ سفر و تعداد مسافران را نیز باید مشخص نمایید. بعد جستجو، نتایج مختلف به شما نشان داده می‌شوند. اگر به کنار نام بلیط دقت کنید، متوجه می‌شوید که بلیط‌ها به دو دسته سیستمی و چارتری تقسیم می‌شوند.

بلیط‌های سیستمی همان بلیط‌های معمولی هستند و قیمت معمولی دارند. بلیط‌هایی که دارای عنوان چارتری هستند با تخفیف عرضه می‌شوند. گاهی یافتن بلیط چارتر با چشم از لیست دشوار است. به همین خاطر باید به بخش فیلتر نتایج جستجو بروید.

از این بخش می‌توانید تعیین کنید که فقط نتایج مربوط به بلیط چارتر نمایش داده شود. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی فقط بلیط‌های چارتر و لحظه آخر را مشاده کنید. اگر در تاریخ مدنظرتان بلیط چارتر پیدا نکردید، نگران نباشید. کافیست تا چند روز قبل و بعد را بررسی کنید. سپس می‌توانید قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. اگر احساس کردید که قیمت‌ها بسیار کمتر هستند، می‌توانید تاریخ سفر خود را تغییر دهید و به این شکل در هزینه‌های خود صرفه‌جویی بسیار چشم‌گیر داشته باشید.

خب دوستان عزیز با سیر تا پیاز خرید بلیط چارتر استانبول آشنا شدید. با بلیط چارتر استانبول می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و اقامت بهتر ی داشته باشید. این روش خرید برای کسانی است که از فرصت‌های خود به‌خوبی استفاده می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->