پلمب یک رستوران و ۲ فست فود در محدوده هاشمیه مشهد (۱۰فروردین۱۴۰۳) انتقاد یک فعال کارگری به لایحه تغییر قانون تعیین دستمزد کارگران| لایحه بر مبنای اصل سه جانبه گرایی نیست نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی قیمت طلا و ارز فردا چهارشنبه (۲۳ شهریور ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۵۵۱۳
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
پیش بینی قیمت طلا و ارز فردا چهارشنبه (۲۳ شهریور ۱۴۰۱)
قیمت طلا و ارز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ روند افزایشی داشت و سکه نیز در کانال ۱۴ میلیون تومانی صعودی بود. قیمت دلار هم در کانال ۳۱ هزار تومانی در حال افزایش بود. به اعتقاد کارشناسان سیگنال‌های پیرامون پرونده اتمی ایران مهمترین عامل نوسان قیمت در بازار‌ها بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، روند افزایشی قیمت در بازار‌های مالی از جمله طلا و سکه امروز هم ادامه داشت. قیمت دلار با یک جهش وارد کانال ۳۱ هزار تومانی شد و معاملات غیرقانونی فردایی نیز حاکی از رشد دوباره قیمت دلار است.

همچنین طلا نیز در کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به نوسان پرداخت و در پایان روز با رشد قابل توجهی نسبت به روز قبل به کارش پایان داد. سکه امامی نیز با رشد ۳.۷ درصدی رشدی بالغ بر ۵۰۰ هزار تومان را تجربه کرد.

به باور کارشناسان سیگنال‌هایی که بازار‌های داخلی از تحولات برجامی دریافت کردند عامل اصلی جهش‌های قیمتی اخیر بوده است. از همین رو گفته می‌شود روند رو به رشد قیمت طلا و ارز به دلیل سکون دیپلماتیک حاکم بر مذاکرات ادامه‌دار خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

با توجه به نوسانات پردامنه بازارهای مالی در روزهای اخیر و همزمانی آن با انتشار اخبار ناامیدکننده پیرامون وضعیت برجام، فعالان بازار انتظار دارند فردا نیز شاهد رشد قیمت‌ها باشند. اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده مبنی بر بعید بودن احیای برجام در آینده نزدیک یکی از مهمترین این سیگنال‌ها بود.

از طرفی هم مسئله برگزاری نشست شورای حکام با هدف بررسی پرونده اتمی ایران بر این روند تاثیر گذاشته است. ابهاماتی که پیرامون صدور یا عدم صدور قطعنامه در این نشست باعث شده تا فضای بازارهای مالی اندکی ملتهب باشد. از همین رو برخی از کارشناسان اعتقاد دارند روند افزایشی قیمت طلا و ارز در بازارهای داخلی کماکان ادامه خواهد داشت.

آخرین نوسانات دلار

دلار امروز در بازار آزاد بر اساس گزارش بعضی کانال‌های تلگرامی با روند افزایشی به کار خود پایان داد. امروز معاملات در بازار آزاد با قیمت در محدوده ۳۱ هزار تومان آغاز شد. در ادامه فعالان این حوزه شاهد رشد قیمت ارز بودند و تا لحظه تهیه این گزارش دلار در محدوده ۳۱ هزار تومان و با شیب صعودی به نوسان ادامه داده است.

طبق اعلام برخی کانال‌های تلگرامی آخرین معاملات نقدی دلار با قیمت حدودی ۳۱ هزار و ۳۳۰ تومان انجام شد. روند افزایشی قیمت معاملات غیرقانونی فردایی نیز در جریان است و این معاملات وارد کانال بالاتر شده است. طبق برخی گزارشات نرخ فردایی دلار نیز در محدود ۳۱ هزار و ۶۲۰ تومانی در نوسان است.

پیش‌بینی قیمت دلار

بازار ارز نیز امروز مانند سایر بازارهای مالی تحت تاثیر تحولات سیاسی قرار داشت. برگزاری نشست شورای حکام در وین و همچنین نشست خبری رافائل گروسی، رییس آژانس بین المللی انرژی اتمی از جمله سیگنال‌هایی بودند که به بازارهای داخلی داده شد.

انتشار اظهارات وزیر خارجه دولت بایدن نیز از جمله مهمترین این سیگنال‌ها بود که موجب صعودی شدن نرخ ارز در بازار شده است. البته این روند در روزهای گذشته و پس از انتشار بیانیه تروئیکای اروپایی درباره پرونده اتمی ایران آغاز شده بود.

از همین رو انتظار می‌رود این روند تا زمانی که نشست شورای حکام به پایان نرسیده ادامه داشته باشد. کارشناسان نیز اعتقاد دارند امکان جهش نرخ دلار به کانال ۳۲ هزار تومان وجود دارد اما پایداری در این کانال کمی بعید به نظر می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->