«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

ایموجی‌های جدید به گوگل اضافه می‌شوند

  • کد خبر: ۱۲۵۶۹۶
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
ایموجی‌های جدید به گوگل اضافه می‌شوند
گوگل با انتشار اطلاعیه‌ای از اضافه‌شدن ایموجی‌های یونیکد ۱۵، گیف‌های جدید و برخی موارد به مجموعه خود در ماه دسامبر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پستی در وبلاگ Google Developers، «جنیفر دانیل»، مدیر خلاق بخش ایموجی‌های گوگل به چند بروزرسانی در ارتباط با ایموجی‌ها اشاره کرده است.

ایموجی‌های جدید یونیکد ۱۵

اول از همه، ایموجی‌های جدید یونیکد ۱۵ به مجموعه ایموجی‌های گوگل اضافه می‌شود. درست مثل گزارشی که در ابتدای امسال منتشر شد، بال، دست چپ و راست، صورت لرزان، زنجبیل، الاغ، گوزن، غاز، چتر دریایی، غلاف نخودی و رنگ‌های جدید قلب تنها برخی از شکلک‌های جدیدی هستند که در استاندارد یونیکد ۱۵ اضافه شده‌اند. گوگل در پست وبلاگ امروز، طرح هر ۲۱ ایموجی جدید خود را، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، منتشر کرده است.

گوگل اعلام کرد که این ایموجی‌های جدید از یونیکد ۱۵ «در هفته‌های آینده» به AOSP اضافه می‌شوند و با به‌روزرسانی ماه دسامبر در دسترس اندرویدی‌ها نیز قرار خواهد گرفت. احتمالا کاربران گوشی‌های پیکسل جزو اولین کاربرانی باشند که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

در کنار ایموجی یونیکد ۱۵، این شرکت نسخه رنگی فونت «Noto Emoji» خود را نیز منتشر می‌کند. Noto Emoji یک فونت اموجی منبع باز است که می‌تواند به صورت آنلاین استفاده شود و کروم و سایر محصولات گوگل از آن استفاده می‌کنند. در ابتدا، این فونت فقط از شکلک‌های سیاه و سفید پشتیبانی می‌کرد، اما اکنون پشتیبانی از نسخه‌های تمام رنگی را نیز اضافه می‌کند.

گوگل همچنین برای اولین بار مجموعه‌ای از اموجی‌های متحرک مورداستفاده در اندروید را منتشر خواهد کرد. البته همه شکلک‌ها پشتیبانی نمی‌شوند و فقط حدود ۲۰۰ شکلک متحرک را در وب‌سایت گوگل خواهید یافت. گفتنی است که برخی از این ایموجی‌های متحرک قبلا در گوگل مسیج استفاده می‌شود.

در نهایت، گوگل کروم پشتیبانی از ایموجی‌هایی را اضافه می‌کند که می‌توانند رنگ‌ها را تغییر دهند. کاربرانی که آخرین نسخه گوگل کروم را استفاده کنند می‌توانند این ایموجی‌های جدید را در اختیار داشته باشند.

منبع:شهر سخت افزار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->