رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد رئیس جمهور: تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد رسانه‌ها از حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبردادند از آغاز جنگ غزه تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار  کودک کشته شده‌اند رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برداشته شده است رعایت اخلاق در پاسخ به دشمن خبیث حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی معاون‌اول قوه‌قضائیه شد امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار روسیه به آمریکا: به اوکراین موشک دوربرد بدهید، مستقیما وارد جنگ می‌شوید

  • کد خبر: ۱۲۵۸۰۱
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
  • ۱
هشدار روسیه به آمریکا: به اوکراین موشک دوربرد بدهید، مستقیما وارد جنگ می‌شوید
سفیر مسکو در واشنگتن در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال تحویل موشک‌های دوربرد به اوکراین هشدار داد، این اقدام آمریکا به معنای ورود مستقیم به جنگ با روسیه است.

به گزارش شهرآرانیوز، «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا در یک مصاحبه به آمریکا درباره ورود مستقیم به جنگ با روسیه به بهانه حمایت از اوکراین بشدت هشدار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، مصاحبه‌ای با سفیر مسکو در واشنگتن کرده و نظر او را درباره گمانه‌زنی برخی رسانه‌های آمریکایی در خصوص  احتمال تجهیز اوکراین به موشک‌های دوربرد واشنگتن جویا شد.

آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.

سفیر مسکو در واشنگتن گفت: «نگرانی ویژه این واقعیت است که برای چندین ماه اوکراین درخواست تهیه موشک‌های عملیاتی-تاکتیکی ATACMS (ساخت آمریکا) را دارد که برای حمله به اهدافی در فاصله ۳۰۰ کیلومتری طراحی شده‌اند».

این مقام ارشد روس هشدار داد: «در صورت دستیابی کی‌یف به چنین تسلیحاتی، شهر‌های بزرگ روسیه و همچنین تاسیسات زیرساخت صنعتی و حمل و نقل، مورد تخریب احتمالی قرار خواهند گرفت. چنین سناریویی به معنای دخالت مستقیم ایالات متحده در رویارویی نظامی با روسیه است».

سفیر روسیه در آمریکا افزود، کی‌یف از قبل هم نشان داده که در استفاده از موشک‌های دوربرد برای حمله به خاک روسیه تردید نخواهد کرد، همانطور که در دونتسک و لوهانسک نیرو‌های مسلح اوکراین به طور مداوم هنجار‌های انسان‌دوستانه را نقض می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
0
0
جنگها برای کشتار ملتها توافقی است د. خفا نشست دارند قرار میگذارند در ظاهر مخالفند ای سیاست از جنگ چهانی اول ادامه دارد برگردید از اینهمه کشار وازار ملتها.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->