نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳
سرخط خبرها
طی یک هفته اخیر صورت گرفت؛

دستگیری ۳۵ شکارچی متخلف و خسارت یک میلیاردی در استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۲۵۹۹
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
دستگیری ۳۵ شکارچی متخلف و خسارت یک میلیاردی در استان خراسان رضوی
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دستگیری ۳۵ شکارچی متخلف طی هفته گذشته درعرصه‌های طبیعی این استان خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، تورج همتی افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان طی گشت‌های مستمر در مناطق و زیستگاه‌های استان در هفته گذشته موفق شدند ۳۵ متخلف شکار و صید را دستگیر و درقالب ۱۴ پرونده به مراجع قضایی تحویل دهند. وی من اشاره به اینکه ۱۶ قبضه اسلحه شکاری به همراه ۳۰ تیر فشنگ قاچاق از متخلفان کشف و ضبط شده است گفت: سه دستگاه خودروی سواری و ۶ دستگاه دوربین چشمی نیز از دستگیر شدگان توقیف شده است.

این مقام مسئول ادامه داد:متاسفانه شکارچیان غیر مجاز، ۸ راس قوچ و میش وحشی، یک راس پازن و چهار قلاده گرگ را از چرخه طبیعت استان حذف کرده اند. همتی افزود:لاشه ۳۱ قطعه پرنده که ۹ قطعه آن‌ها کبوتر و یازده قطعه باقرقره و کبک بوده اند و ۲۴ عدد ماهی صید شده نیز در فهرست کشفیات این هفته یگان حفاظت ثبت شده است.

وی همچنین از کشف یک قلاده میمون زنده از یکی از متخلفان خبر داد و افزود: این گونه غیر بومی نیز در پی رصد فضای مجازی و تحقیق و تفحص نامحسوس مامورین حفاظت محیط زیست در شهرستان بینالود در یک منزل مسکونی کشف و توقیف شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین از دستگیری دو نفر در عرصه‌های طبیعی به اتهام کنده کاری و گنج یابی خبر داد و گفت:متخلفان شکار وصید ظرف هفته گذشته بیش از یک میلیارد ریال به محیط زیست استان خسارت واردکرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->