اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

گلایه از بی‌انصافی برخی صاحب‌خانه‌ها

  • کد خبر: ۱۲۶۱
  • ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۱
گلایه از بی‌انصافی برخی صاحب‌خانه‌ها
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

قطار شهری
0915000409 من در فرودگاه مشغول به کار هستم. درخواست من را به گوش مسئولان قطار شهری برسانید؛ چرا برنامه ساعت رفت و برگشت قطار شهری به فرودگاه ثابت نيست و هر هفته عوض مي شود؟ با این تأخیر خیلی وقت ها دیر به محل کار می رسیم.


مسکن
0915000474 فکر می‌کنم صاحب‌خانه خوب کم پیدا شود. برخی از آن‌ها با مستأجرها بد برخورد می‌کنند و اجاره‌ها را بی‌حساب و کتاب افزایش می‌دهند یا اینکه می‌گویند مستأجرها نباید بچه داشته باشند؟


شهرداری
شهروند: لطفا در منطقه التیمور فضای سبز احداث کنید. به دلیل دور بودن پارک ارم، دسترسی فرزندان ما به این پارک سخت است. با توجه به جمعیت زیاد این منطقه، حتی کوچک‌ترین فضای سبز و مکان بازی برای فرزندان ما وجود ندارد.
0915000756- در طول ضلع جنوبی بولوار مهر در محله آب‌وبرق، از میدان ویلا به سمت هفت‌تیر، جوی آب به عرض حدود نیم‌متر و عمق 70 سانت بدون سرپوش سراسری و صرفا به‌صورت پراکنده با سرپوش‌های کوتاه (در چند مورد معدود) وجود دارد. میدان ویلا چند سال است که به محلی برای نشستن زنان و مردان سالمند محله تبدیل شده است. آنان از منازل اطراف به این محل می‌آیند و با توجه به اینکه این جوی سرپوش ندارد، امکان بروز حادثه برای افراد یادشده و نیز کودکان وجود دارد. درخواست می‌کنم شهرداری محترم منطقه 9 در جهت رفع این خطر اقدام کند و با این اقدام ساده و نسبتا کم‌هزینه، ایمنی عبور و مرور را در این بولوار ارتقا دهد.


سازمان ترافیک
0915000881 چرا باید مسئولان بار ترافیکی طرح هایی را که در اطراف حرم اجرا می کنند، روی شانه محله های اطراف بگذارد؟ نمونه آن محدوده بولوار وحدت، فرعی وحدت 2 است که به اتوبوس های بین شهری و داخل شهری بخش خصوصی اجازه پارک در محدوده نمی دهند و همه هجوم آورده اند به این منطقه مسکونی و باعث سلب آسایش اهالی شده اند.


اتوبوس رانی
0936000158 به علت شلوغي بيش از حد ميني بوس ها در خط 59 تقاضا کردیم به این مسیر اتوبوس اختصاص بدهند. 2 سال اتوبوس داشتیم اما با تأخير نيم ساعته حرکت مي کرد. حالا شرکت اتوبوسرانی دوباره ميني بوس را جايگزين اتوبوس کرده و دوباره شلوغي و تأخيرها در اين خط شروع شده است.


آموزش و پرورش
0915000837 درباره پيامي که در مورد حقوق معلمان مدارس غير انتفاعي داده بودند بايد بگويم کاملا درست است؛ ما فرهنگيان مدارس غيرانتفاعي بيشتر کار مي کنيم و کمتر حقوق مي گيريم.


تاکسی‌رانی
0915000773 چرا صندوق تاکسی‌رانی مشهد به خانواده‌های رانندگان تاکسی در مشهد وام خرید لوازم منزل نمی‌دهد؟


متفرقه
0915000605 ای کاش این امکان وجود داشت که وقتی به رستورانی می رویم، بتوانیم نحوه پخت بهداشتی غذا در آشپزخانه ها را ببینیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->