وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام
سرخط خبرها

تجمع در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت مهسا امینی (۲۸ شهریور ۱۴۰۱) + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۶۲۶۰
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
  • ۸
تجمع در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت مهسا امینی (۲۸ شهریور ۱۴۰۱) + فیلم
غروب امروز تجمعی در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت مهسا امینی انجام شد و حاضران شعارهای اعتراضی سر دادند و نهایتاً با حضور پلیس مردم متفرق شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ده‌ها نفر از مردم غروب امروز در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت خانم مهسا امینی تجمع کرده و شعارهای اعتراضی سر دادند.

این تجمع حدود یک ساعت به طول انجامید و نهایتاً با حضور پلیس مردم متفرق شدند. برخی گزارشها حاکیست که تجمع مشابهی در مشهد نیز انجام شده است.

درگذشت خانم مهسا امینی موجب تاثر مردم شده است. مردم انتظار دارند که به این موضوع به دقت رسیدگی و علت درگذشت به صورت شفاف شود.

اینجا بخوانید:کلاس‌های دانشگاه تهران غیرحضوری شد؟

علیرغم آنکه رسانه‌های ضدانقلاب درصدد گسترده کردن این تجمعات و رادیکال کردن آنها و فراتر بردن اعتراضات از موضوع خانم امینی هستند، اما این رویکرد غیرمنطقی با استقبال عموم مردم مواجه نشده است.

مسولان مختلف از جمله رییس جمهور، وزیر کشور، معاونت زنان و امور خانواده رییس جمهور، قوه قضاییه و ... تاکید کرده اند که به این مساله به صورت شفاف رسیدگی خواهند کرد.

پزشکی قانونی نیز تاکید کرده است که بر اساس رسالت پزشکی خود، تحقیقات خود را فارغ از حاشیه‌ها و به دقت انجام و نتیجه را طی دو تا سه هفته اعلام خواهد کرد.

 

ویدئو از خبرگزاری فارس

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
3
یک مشت فریب خورده شیطان.توقع دارند مردم دین و اعتقادات خودشان را زیر پا بذارند و با این غربگدایان همراهی کنند.غرب عاشق چشم و ابروی شما نیستند میخواهند سر شماها رو با این چیزها گرم کنند و در این منجلاب فرو روید باد بتوانند منابع و انرژی کشور را به غارت ببرند.به خدا قسم دشمنان این کشور نمی خواهند سر به تن ملت باشه اونا فقط نفت و منابع ایران میخواهند و بس.بهتر کمی تفکر و تعقل کنیم.
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
1
0
اشتباه نیروی انتظامی چه مشکلاتی را بوجود آورده!!!!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
1
1
همینو میخواستید بخدا ضربه ای که این اسلام نماها بدین اسلام زدند اسرائیل آمریکا انگلیس و هیچ دشمن ساختگیشون نزد یا علی
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
2
خاک تو سر مردایی که ناموسشون اینجور اجازه دادن بیاد بیرون جلو مردان نامحرم کشف حجاب کنه. خاک تو سر بی غیرتتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
ان دختر آنقدر حيّا داشت كه با يك اشاره به لباس زير از. حال رفت الكي مثل پدر روميتا ناموس ناموس نكن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
بي ادبي به داغديده در تو عيان اشت و قابل علاج نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
0
براي دختر كم سن سال دهه هشتاد مأخوذ به حيّا اشاره كردن مستقيم به لباس زير و حركات دست و زيرو رو كردن شال به مراتب معني بدتري مي ده ،،و تحمل نمي كنه ،،،دامن ساپورت نپوشيده بود كه بگوييم حالا!!! حيّا در برخورد لطفا !!!چند تا سنجاق مي داد مي گفت غير مستقيم محترمانه مي گفت عزيزم جلوي مانتويت بزن ،،،دامن كوتاه نبوده كه با تذكر قابل رفع نباشد مانتو گشاد بوده العاقل يكتفي بالاشاره مسافر. هم بوده ملاحظه مي كرد
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
0
ضربه ای که از داخل خودی خوردیم از خارج نخوردیم یک چرای بزرگ ایجا هست اول به این جواب بدید درست همزمان با سفر ریس جمهور به مجمع سازمان ملل این اتفاقها چرا چرا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->