کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم
سرخط خبرها

وزیر بهداشت از موکب‌های سلامت و پایگاه اورژانس در نیشابور بازدید کرد

  • کد خبر: ۱۲۶۸۶۴
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
وزیر بهداشت از موکب‌های سلامت و پایگاه اورژانس در نیشابور بازدید کرد
 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در ماموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر ۱۵۰ ایستگاه سلامت با ۵۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۲۰۰ نیروی بهداشتی و درمانی حضور دارند تا در صورت نیاز به زائران پیاده امام رضا (ع) خدمات رسانی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر بهرام عین‌اللهی روز شنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت روستای ابرش در کیلومتری ۶۰ کیلومتری جاده نیشابور به مشهد در جمع خبرنگاران افزود:خادمان حوزه سلامت در تمامی مسیر‌های منتهی به مشهد حضور دارند، اما به جهت آن که تردد اکثر زائران پیاده از جاده نیشابور است در این مسیر ایستگاه‌ها، تجهیزات و نیرو‌های بیشتری داریم.

وی ادامه داد: در دهه پایانی ماه صفر امسال تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران پیاده رضوی با مشارکت تمامی خادمان حوزه سلامت در سطح کشور اندیشیده شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدای منان را شاکریم که در مسیر زائران پیاده رضوی هستیم، زائرانی که از تمامی گروه‌های سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان هستند و این حضور میلیونی جمعیت عاشق و دلداده امام رضا (ع) را یک حماسه بزرگ می‌دانیم.

عین‌اللهی افزود: باعث افتخار است که در مسیر سلامت زائران پیاده امام رضا (ع) خدمات‌رسانی می‌کنیم و در این خصوص تدابیر بسیارخوبی در موضوعات بهداشتی، دارویی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: امسال تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران پیاده رضوی در دهه پایانی ماه صفر با مشارکت تمامی خادمان حوزه سلامت در سطح کشور و با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان دانشگاه میزبان صورت پذیرفته است و امیدواریم که تمامی این خدمات موجب رضایت حق‌تعالی و امام رضا (ع) واقع شود.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت به همراه دکتر کیانی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ایستگاه سلامت روستای ابرش در جاده نیشابور به مشهد بازدید کردند.

در این بازدید دکتر عین‌الهی ضمن بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، دارویی و اورژانسی در یادمان شهدای دفاع مقدس حضور پیدا کرد و با قرائت فاتحه نام و یاد شهدا را گرامی داشت.
ایستگاه سلامت ابرش در کیلومتر ۶۰ کیلومتری جاده نیشابور به مشهد واقع شده است و در آن نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خدمات مختلف حوزه سلامت را ارائه می‌دهند.

بازدید از سوله پیش ساخته در بخش مُلک آباد شهرستان مشهد به منظور اطلاع از روند تجهیز این سوله برای استقرار پایگاه اورژانس از جمله برنامه‌های امروز بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۲۸ شهریور ماه نیز به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر وارد مشهد شد و از موکب‌های سلامت، مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس در بخش مُلک آباد شهرستان مشهد بازدید کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->