نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

درخشش حجت حق‌وردی در لیگ ملت‌های اروپا

  • کد خبر: ۱۲۶۸۷۰
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
درخشش حجت حق‌وردی در لیگ ملت‌های اروپا
یک مشهدی جمهوری آذربایجان را نجات داد!

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدافع مشهدی تیم فوتبال تراکتور تبریز که چندی است برای تیم‌ملی فوتبال جمهوری‌آذربایجان بازی می‌کند، در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا خوش درخشید و توانست با گل‌زنی برای این تیم، یک پیروزی و سه امتیاز ارزشمند را به حساب آذربایجانی‌ها واریز کند. حق‌وردی از فوتبال در کوچه‌پس‌کوچه‌های مشهد تا درخشش در پیراهن یک تیم اروپایی دوران پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت؛ دورانی که از تیم‌های باشگاهی مشهد آغاز شد و به درخشش در پیراهن سومقاییت منجر شد.

شاهکار دقیقه ۵+۹۰ مدافع مشهدی

تیم‌ملی فوتبال جمهوری آذربایجان در گروه سوم لیگ ملت‌های اروپا با تیم‌های قزاقستان، اسلواکی و بلاروس هم‌گروه است؛ تیمی که در ترکیبش از حضور دو ستاره ایرانی، حجت حق‌وردی و علی قربانی، بهره می‌برد. آذربایجانی‌ها در چهارچوب هفته پنجم این رقابت‌ها به مصاف اسلواکی رفتند؛ دیداری سخت و خارج از خانه که تا دقیقه ۹۰ با تساوی یک‌بریک دنبال می‌شد، تا اینکه مدافع مشهدی بر فراز محوطه جریمه حریف ظاهر شد و با ضربه‌ای دقیق پیروزی شیرینی را به اردوی تیمش آورد. آذربایجان درحالی با برتری دوبریک برابر اسلواکی به خانه برگشت که حجت حق‌وردی با این گل توانست به اوضاع تیمش در جدول سامان بخشد و حالا آذربایجان است که بالاتر از اسلواکی با هفت امتیاز در مکان دوم جدول ایستاده است. قزاقستان تیم سیزده‌امتیازی جدول است که به نظر تکلیف صعودش قطعی است.

هیاهوی یک گل دور از انتظار

حجت حق‌وردی که این فصل زیر نظر قربان بردیف، سرمربی روسی، در تراکتور ایران بازی می‌کند، در تیم‌ملی جمهوری‌آذربایجان هم بازیکن جیانی دی‌بیاسی است. سرمربی مشهور ایتالیایی با وجود استفاده از سیستم ۲-۴-۴ و بر خلاف آنچه بردیف به‌عنوان مدافع وسط سیستم سه‌دفاعه از حق‌وردی بهره می‌گیرد، ستاره مشهدی را به کار گرفته است. نمایش خوب حق‌وردی که او را به بهترین بازیکن دیدار این هفته تیمش در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا بدل کرد، حالا مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته است و همه از این ستاره ایرانی سخن می‌گویند و به احتمال فراوان به بهبود عملکرد او در تراکتور و روز‌های خوش پیش روی تی‌تی‌ها ختم خواهد شد.

از مشهد تا ترناوا

مدافع ۲۹ ساله تراکتور تبریز و تیم‌ملی آذربایجان فوتبالش را از مدرسه فوتبال عالی حرفه‌ای بابک مشهد آغاز کرد. او خیلی زود به تیم‌های پایه ابومسلم، محبوب‎‌ترین تیم شهر مشهد، رفت و پس از آن بود که میسر سعادت را در پیش گرفت. حجت حق‌وردی خیلی زود مشهد را ترک کرد و در تیم‌های ذوب‌آهن، پیکان و سومقاییت بازی کرد. حق‌وردی در بازگشت به ایران تیم تراکتور را انتخاب کرد و دلیل انتخابش را هم قربان بردیف، سرمربی روسی که سابقه همکاری با او را داشته است، بیان کرد.

حق‌وردی درحالی این هفته در شهر ترناوای اسلواکی مرد اول میدان بود که ورزشگاه سیتی‌آرنا در ثانیه‌های پایانی بازی شاهد گل‌زنی او و ازدست‌رفتن سه امتیاز بازی خانگی برای میزبان بود. حالا ستاره مشهدی بیش از گذشته موردتوجه تیم‌های اروپایی قرار گرفته است و اگر بدشانس نباشد، بعید نیست بتواند نیم‌فصل سفری جذاب‌تر از تبریز داشته باشد و برای تیمی اروپایی و دست‌کم در لیگ پرتغال یا کرواسی بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->