برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

کدام گوشی‌های سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند؟

  • کد خبر: ۱۲۷۰۲۰
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
کدام گوشی‌های سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند؟
سایت SamMobile امروز در گزارشی اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی بروزرسانی اندروید ۱۳ را برای چندین گوشی هوشمند خود منتشر کند. این سایت همچنین در ادامه گزارش خود لیست کامل این گوشی‌های هوشمند را منتشر کرده که حضور یک محصول میان‌رده در آن تعجب همه را برانگیخته است.

به گزارش شهرآرانیوز، اواسط ماه گذشته میلادی بود که گوگل نسخه نهایی از سیستم عامل اندروید ۱۳ را منتشر کرد و چند روز پیش بود که شرکت وان پلاس توانست به عنوان نخستین شرکت این بروزرسانی را برای محصولات خود منتشر کند. به نظر می‌رسد سامسونگ نیز برای انتشار این بروزرسانی برای گوشی‌های هوشمند خود برنامه‌های گسترده‌ای دارد و قصد دارد تمامی گوشی‌های پرچمدار و بالارده خود و همچنین یک گوشی میان‌رده پرفروش را تا اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی به اندروید ۱۳ مجهز کند.

سامسونگ تاکنون بروزرسانی اندروید ۱۳ و نسخه بتا از رابط کاربری One UI ۵.۰ را برای تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند خود منتشر کرده است. همچنین گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد نسخه نهایی از این بروزرسانی را در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اکتبر (۲۵ تا ۲۷ مهرماه) برای گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ خود منتشر کند. در حالی که سامسونگ هنوز این خبر را تایید نکرده است سایت SamMobile ساعاتی پیش در گزارشی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ تعدادی از گوشی‌های خود را به این سیستم عامل جدید مجهز کند.

همانطور که انتظار می‌رفت در لیست منتشر شده از سوی این سایت نام گوشی‌های پرچمداری همچون گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۲، گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ دیده می‌شود. این سایت همچنین اعلام کرده که سامسونگ در حال حاضر مشغول بهینه‌سازی رابط کاربری One UI ۵.۰ برای گوشی گلکسی A۵۳ نیز هست و قصد دارد آن را تا پایان سال جاری میلادی منتشر کند.

به این ترتیب گوشی گلکسی A۵۳ تنها محصول غیر پرچمدار سامسونگ است که قرار است تا پیش از سال جاری میلادی بروزرسانی اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI ۵.۰ را دریافت کند. همین موضوع سبب شده است بسیاری از کاربران بابت انتشار این بروزرسانی زود هنگام متعجب شوند.

در حال حاضر سری گوشی‌های گلکسی A بخش اعظمی از فروش این رده از محصولات سامسونگ را شامل می‌شوند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بین محصولات این شرکت، گوشی‌های گلکسی A سهم فروش ۵۸ درصدی را در اختیار دارند. به نظر می‌رسد همین موضوع سبب شده است که سامسونگ برای پشتیبانی از این گوشی‌های خود اهمیت زیادی قایل باشد.

رابط کاربری One UI ۵.۰ اگرچه در بخش ظاهر تغییرات زیادی را شامل نمی‌شود، اما دارای چند قابلیت جانبی مهم است. داشبورد امنیتی جدید، قابلیت‌های فراوان در سفارشی سازی محیط و همچنین ویژگی‌های تازه در بخش Accessibility، مهم‌ترین قابلیت‌های این رابط کاربری را تشکیل می‌دهند. این رابط در کنار سیستم عامل اندروید ۱۳ همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که بروزرسانی‌های مختلف را در پس‌زمینه و بدون اینکه در فعالیت‌های اصلی اختلال ایجاد کند نصب کنند.

نسخه بتا از بروزرسانی اندروید ۱۳ در حال حاضر برای دو گوشی گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۲ منتشر شده است، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد محدودی از کاربران نسبت به نصب آن اقدام کرده‌اند؛ چرا که معمولاً نسخه بتا از این بروزرسانی‌ها دارای باگ‌ها و ایرادات فراوانی است و سبب می‌شود کاربران در استفاده از دستگاه خود با مشکلات فراوانی روبرو شوند.

منبع: شهر سخت افزار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->