مشهدی‌ها در یک پویش مردمی ۶۱ هزار اسکان رایگان برای زائران فراهم کردند

  • کد خبر: ۱۲۷۲۵۸
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
مشهدی‌ها در یک پویش مردمی ۶۱ هزار اسکان رایگان برای زائران فراهم کردند
مسوول قرارگاه پویش هم محله امام رضا (ع) گفت: مردم مشهد با ثبت نام در پویش مردمی هم محله امام رضا (ع)، ۶۱ هزار ظرفیت برای اسکان رایگان زائران بارگاه منور رضوی در دهه پایانی صفر را فراهم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام امیرحسین احمدنیا روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از افزون بر ۶۱ هزار ظرفیت یاد شده تا پایان روز دوشنبه، ۵۸ هزار ظرفیت از سوی زائران پذیرش و تکمیل شده است.

وی گفت: مردم مشهد ابتدا در قالب پویش یاد شده و پایگاه اینترنتی https://zaer.masjedona.ir/ «مسجدنا» اسکان یا خدمات خود را ثبت می‌کنند.

مشهدی‌ها دریک پویش مردمی ۶۱ هزار اسکان رایگان برای زائران فراهم کردند

مسوول قرارگاه پویش هم محله امام رضا (ع) اظهار داشت: علاوه بر اسکان، شهروندان مشهدی تامین تغذیه، لوازم و خدماتی نظیر حمل ونقل رایگان، خیاطی، تعمیر موبایل و یا هر نوع خدمت قابل ارائه به زائر را در سایت بارگزاری می‌کنند.

احمدنیا افزود: زائران با ورود به سایت و یا با شماره تلفن ۳۲۰۱۲۰۴۰ می‌توانند اسکان و یا خدمات یاد شده را رزرو کنند.

وی گفت: مرکز خدمات و اطلاع رسانی و در حقیقت قرارگاه ثبت نام و پذیرش این پویش در مدرسه علمیه حضرت حجت (عج) در محله طبرسی واقع شده و در طول شبانه روز در این ایام ۴۰ کاربر افتخاری در سه شیفت پاسخگوی مردم و زائران هستند.

احمدنیا خاطر نشان کرد: از اربعین تاکنون طلاب فعال در این مرکز سه هزار و ۲۰۰ تلفن را پاسخ داده اند که گاهی در یک تماس یک خانواده زائر و یا یک هیات عزادار چند صد نفری را اسکان داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->