شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
سرخط خبرها

شماری از زنان در کابل در محکومیت حمله روز گذشته تظاهرات کردند + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۷۷۹۵
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
شماری از زنان در کابل در محکومیت حمله روز گذشته تظاهرات کردند + فیلم
شماری از زنان در اعتراض به حمله تروریستی به یک مرکز آموزشی در غرب کابل به خیابان آمدند که با برخورد طالبان روبرو شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شماری از زنان امروز (شنبه ۹ مهرماه) در شهر کابل در اعتراض به حمله تروریستی به یک مرکز آموزشی در غرب کابل تجمع اعتراضی برگزار کردند.

این زنان شعار‌های مختلفی از جمله این که «نسل‌کشی جنایت است، خاموشی خیانت است»، «عدالت عدالت، خسته‌ایم از جهالت»، «نسل‌کشی هزاره را متوقف کنید»، «نه به استبداد» و «پیش به سوی آبادی» را سر دادند.

برخی از منابع نیز گزارش دادند که طالبان اجازه اعتراض به این افراد را نداده و با تیراندازی هوایی سعی در پراکنده کردن این معترضان داشته است.

اینجا ببینید:

صبح روز گذشته (جمعه ۸ مهرماه) انفجاری در مرکز آموزشی در کابل رخ داده که منجر به شهادت و مجروحیت بیش از صد نفر از جمله دختران شد.

حمله روز گذشته به مرکز آموزشی در منطقه شیعه نشین کابل با واکنش‌های گسترده‌ای همراه بوده است.

عبدالله عبدالله، حامد کرزی، سفارت ایران در کابل، شورای امنیت، دبیرکل سازمان ملل این حمله را محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان این حادثه شدند.

این نخستین باری نیست که مراکز آموزشی در غرب کابل هدف حملات انفجاری و انتحاری قرار می‌گیرد. پیش از این مراکز آموزشی موعود (کاج)، کوثر دانش، ممتاز، مکتب سیدالشهدا و مکتب عبدالرحیم شهید هدف قرار گرفته بودند که در نتیجه ده‌ها دانش‌آموز کشته و زخمی شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->