سرخط خبرها

انتشار ۲ کتاب درباره پیامبر اکرم (ص)

  • کد خبر: ۱۲۷۹۳۸
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
انتشار ۲ کتاب درباره پیامبر اکرم (ص)
۲ کتاب «پیام پیامبر» و «داستان‌ها و درس‌هایی از زندگی پیامبر اسلام (ص)» با موضوع خاتم‌الانبیاء (ص) منتشر شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ویراست جدید کتاب «پیام پیامبر» نوشته‌ی سیدمحمدتقی حکیم در ۱۴۰ صفحه با شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۲۲هزار تومان توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد. 

در یادداشت پشت‌جلد کتاب می‌خوانیم: این کتاب، به طور اجمال (آن‌گونه که عموم را بکار بیاید) در سه بخش، به شرح زندگی و شخصیت ممتاز حضرت مصطفی (ص) پرداخته است. 

 

انتشار ۲ کتاب در باره پیامبر اکرم (ص)

در بخش نخست، از تولد تا بعثت، از بعثت تا هجرت، و از هجرت، و از هجرت تا وفات را با بیانی ساده بازگو کرده و در بخش دوم و سوم به شرح مزایای اخلاقی و شرح بیاناتی از ایشان، اختصاص یافته است.

همچنین چاپ جدید کتاب «داستان‌ها و درس‌هایی از زندگی پیامبر اسلام (ص)» با تدوین مرتضی نظری در ۲۵۱ صفحه با شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۴۰هزار تومان توسط نشر یادشده منتشر شد. 

 

انتشار ۲ کتاب در باره پیامبر اکرم (ص)

در بخشی از مقدمه‌ی کتاب می‌خوانیم: هدف ما از طرح این داستانها، در واقع شناخت قسمتهایی از تاریخ بسیار مهم و حساس اسلام است. ما سرگذشت شخصیتی را بازگو کرده‌ایم که در جهان آفرینش بی‌همتاست و به شما بهترین و کامل‌ترین الگوی زندگی را معرفی نموده‌ایم تا از رفتار او و منش و سیرت زندگی او، درسهای چگونه زیستن را بیاموزیم. 

نکته حایز اهمیت این است که ما از جنبه‌ی کاربردی این داستانهای تاریخی، بهره ببریم و به صورت عملی در زندگی روزمره‌ی خویش به کار ببندیم تا در پرتو رفتارهای اصولی و خردمندانه‌ی پیامبر (ص)، جامعه و خانواده‌ای سالم، پرطراوت، و با نشاط داشته باشیم و بدین ترتیب از شعاع نورانی شخصیت الهی پیامبر اکرم (ص) بهره برده، و اطرافیان خود را نیز بهره‌مند سازیم و مفهوم زندگی الهی و انسانها را به نمایش بگذاریم. 

منبع: ایسنا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->