مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انتشار ۲ کتاب درباره پیامبر اکرم (ص)

  • کد خبر: ۱۲۷۹۳۸
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
انتشار ۲ کتاب درباره پیامبر اکرم (ص)
۲ کتاب «پیام پیامبر» و «داستان‌ها و درس‌هایی از زندگی پیامبر اسلام (ص)» با موضوع خاتم‌الانبیاء (ص) منتشر شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ویراست جدید کتاب «پیام پیامبر» نوشته‌ی سیدمحمدتقی حکیم در ۱۴۰ صفحه با شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۲۲هزار تومان توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد. 

در یادداشت پشت‌جلد کتاب می‌خوانیم: این کتاب، به طور اجمال (آن‌گونه که عموم را بکار بیاید) در سه بخش، به شرح زندگی و شخصیت ممتاز حضرت مصطفی (ص) پرداخته است. 

 

انتشار ۲ کتاب در باره پیامبر اکرم (ص)

در بخش نخست، از تولد تا بعثت، از بعثت تا هجرت، و از هجرت، و از هجرت تا وفات را با بیانی ساده بازگو کرده و در بخش دوم و سوم به شرح مزایای اخلاقی و شرح بیاناتی از ایشان، اختصاص یافته است.

همچنین چاپ جدید کتاب «داستان‌ها و درس‌هایی از زندگی پیامبر اسلام (ص)» با تدوین مرتضی نظری در ۲۵۱ صفحه با شمارگان هزار نسخه و با قیمت ۴۰هزار تومان توسط نشر یادشده منتشر شد. 

 

انتشار ۲ کتاب در باره پیامبر اکرم (ص)

در بخشی از مقدمه‌ی کتاب می‌خوانیم: هدف ما از طرح این داستانها، در واقع شناخت قسمتهایی از تاریخ بسیار مهم و حساس اسلام است. ما سرگذشت شخصیتی را بازگو کرده‌ایم که در جهان آفرینش بی‌همتاست و به شما بهترین و کامل‌ترین الگوی زندگی را معرفی نموده‌ایم تا از رفتار او و منش و سیرت زندگی او، درسهای چگونه زیستن را بیاموزیم. 

نکته حایز اهمیت این است که ما از جنبه‌ی کاربردی این داستانهای تاریخی، بهره ببریم و به صورت عملی در زندگی روزمره‌ی خویش به کار ببندیم تا در پرتو رفتارهای اصولی و خردمندانه‌ی پیامبر (ص)، جامعه و خانواده‌ای سالم، پرطراوت، و با نشاط داشته باشیم و بدین ترتیب از شعاع نورانی شخصیت الهی پیامبر اکرم (ص) بهره برده، و اطرافیان خود را نیز بهره‌مند سازیم و مفهوم زندگی الهی و انسانها را به نمایش بگذاریم. 

منبع: ایسنا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->