سرخط خبرها

ادامه پخش سریال نمایش‌خانگی «پوست شیر» بعد از یک هفته غیبت

  • کد خبر: ۱۲۷۹۴۱
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
ادامه پخش سریال نمایش‌خانگی «پوست شیر» بعد از یک هفته غیبت
درحالی که برخی، توقف پخش سریال «پوست شیر» را به خاطر برخی از حواشی عنوان کرده بودند خبرها نشان از ادامه پخش این سریال می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از اظهارنظرهای برخی بازیگران، شائبه عدم پخشِ برخی سریال‌ها به گوش رسید و حتی بعد از غیبتِ چند روزه یک سریال نمایش‌خانگی، این حواشی به «پوست شیر» برادران محمودی رسید. حتی بحثِ توقف پخش در فیلم‌نت هم به اوج خودش رسید. اما پخشِ سریال «خون‌سرد» و برخی آثار دیگر این پلتفرمِ خانگی، به این شایعات پایان داد.

اولین قسمت سریال «پوست شیر» هفته آخر شهریورماه به پخش رسید اما چهارشنبه هفته آینده و اوایل مهرماه خبری از این سریال نشد. بسیاری از توقف آن به خاطر برخی از حواشی خبر داده بودند اما پیگیری‌ها نشان از ادامه پخش این سریال می‌دهد.

اصلاً مشکل فنی بوده و اگر به قسمتِ اول سریال هم توجه شود، این قسمت هم بدون تیتراژ منتشر شد. بنابراین مشکلِ فنی کماکان ادامه دارد و سازندگان در تلاش‌اند قسمت دوم را به چهارشنبه زمانِ پخش اعلام شده این سریال برسانند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مشکلِ یک هفته غیبت این سریال در حوزه صداگذاری، تدوین و دیگر مراحل فنی بوده و ربطی به حواشی مطرح شده ندارد.

وقتی از ساترا هم پیگیر می‌شویم همه پلتفرم‌ها مثلِ قبل سریال‌ها و برنامه‌هایشان را پخش می‌کنند و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد. برخلاف شایعات و حواشیِ‌که در فضای‌مجازی از توقف و توقیفِ پخش برخی از آثار مطرح شده است.

تعداد قسمت‌های سریالِ «پوست شیر» هنوز مشخص نیست اما حدوداً ۲۰ قسمتی پخشِ آن ادامه خواهد داشت و الان نمی‌توان درباره فصل دوم آن هم خبری به طور قطع داد.

این سریال در ژانر درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی که آثار خوبی در تلویزیون و سینما داشته‌اند.

شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، علی اوسیوند، بهزاد خلج و سعید دشتی در این مجموعه ایفای نقش خواهند کرد.

این سریال دومین حضور شهاب حسینی پس از سریال "شهرزاد" ساخته حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است. هادی حجازی‌فر که با فیلم‌های سینمایی ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید. حالا با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به عنوان کارگردان و بازیگر روی پرده سینما است و سریال تلویزیونی «عاشورا» را هم برای رسانه ملّی خواهد داشت.

حجازی‌فر در کارنامه بازیگری خود بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» را ثبت کرده است. پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی و سریال شبکه نمایش خانگی «نوبت لیلی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی که هم‌اکنون درحال پخش دارد.

در خلاصه داستانِ این سریال آمده است: اون جایی که برسم بهشون کَفِش پُرِ خونه. یا خون من یا خون اونا»؛ «مطمئن باش یه جوری گم و گور میشم که اگر بخوای هم نتونی پیدام کنی».

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->