نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

قوچان‌نژاد: نیان سقوط نکند کافی است

  • کد خبر: ۱۴۳۳۸۹
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
قوچان‌نژاد: نیان سقوط نکند کافی است
رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: همین که نیان در سال نخست حضور در لیگ برتر والیبال سقوط نکند، کافی است.

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره انتظارات هیئت والیبال استان از تیم والیبال نیان الکترونیک اظهار کرد: تیم نیان الکترونیک دیر تشکیل شد و امتیازی که دریافت کردیم، با لطف فدراسیون بود. از طرفی اسپانسر این تیم نیز در آخرین لحظات به تیم ملحق شد. در مجموع ‌به‌عنوان تیمی که دقیقه نود تشکیل می‌شود، نتایج بسیار خوبی کسب کرده است.

وی افزود: تا‌کنون برنامه ما حضور در لیگ برتر بود، اما تیم نیان الکترونیک فراتر از انتظات ما پیش رفت. امید است از سال‌های آتی ساختارمند و با‌برنامه ادامه دهیم.

قوچان‌نژاد درباره فاصله‌ای که در لیگ برتر والیبال ایجاد شد، بیان کرد: فدراسیون در هر شریط با توجه به زمان و مکان، تصمیماتی اتخاذ می‌کند و این تعطیلات ناخواسته را می‌توان تهدید و فرصت برشمرد. این تعطیلات فرصتی برای بهبودی مصدومان تیم نیان الکترونیک و جذب برخی بازیکنان بود.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی در ادامه گفت: نیان در برخی پست‌ها در پی جذب بازیکن بود که یک بازیکن در همین تعطیلات به تیم پیوست. علاوه بر این، فرصتی برای استراحت بازیکنان ایجاد شد، نیان در شکست‌های خود نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی درباره برنامه‌های این هیئت در فصل زمستان گفت: در زمستان برنامه‌های استعدادیابی اردو‌های تیم ملی، برگزاری مسابقات متمرکز جوانان و نوجوانان و مسابقات بانوان را پیش رو داریم و همچنین لیگ بزرگ‌سالان بانوان در زمستان برگزار خواهد شد.

قوچان‌نژاد شرایط فعلی والیبال شهرستان‌ها را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های استان در‌خصوص اعتبارات در مضیقه هستند. این در حالی است که امروز اقتصاد در اولویت قرار دارد، اما هیئت کمک‌های مالی خود را دریغ نمی‌کند. از این رو برای مسابقات جوانان و نوجوانان یک‌سوم هزینه را تیم‌ها و بقیه هزینه را هیئت تقبل می‌کند. مسابقات هزینه‌های جانبی زیادی دارند، اما شهرستان‌ها فعالیت مطلوبی دارند.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی از سفر‌های شهرستانی این هیئت خبر داد و گفت: سفر‌های شهرستان را از یک ماه گذشته آغاز کردیم و یکشنبه هفته آینده به کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن سفر می‌کنیم. ضمن اینکه در این سفر‌ها توپ و تور به شهرستان‌ها اهدا می‌شود.

وی درباره برگزاری مسابقات شهدای سلامت اظهار کرد: هر مسابقه‌ای که برگزار شود، تحت نظر هیئت مربوطه است و شهرداری امکانات و منابع بسیار خوبی در اختیار دارد. ما از برگزاری مسابقات در شرایطی که شادابی و نشاط نیاز جامعه است، استقبال و با آن همراهی می‎کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->