نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

نبرد اینتر-بارسا در روز تقابل ایرانی‌ها

  • کد خبر: ۱۲۸۱۸۳
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
نبرد اینتر-بارسا در روز تقابل ایرانی‌ها
هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، امشب و فرداشب پیگیری می‌شود

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب و فرداشب با برگزاری شانزده دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه امروز، اینترمیلان ایتالیا در خانه از بارسلونای آماده پذیرایی می‌کند. مصاف پورتو پرتغال و بایرلورکوزن آلمان و تقابل مهدی طارمی و سردار آزمون نیز دیگر دیداری است که برای ایرانی‌ها مسابقه‌ای ویژه خواهد بود. رویارویی آژاکس-ناپولی، لیورپول-گلاسکورنجرز و تاتنهام-آینتراخت‌فرانکفورت، از دیگر دیدار‌های مهم امروز خواهد بود. در حساس‌ترین مسابقه فرداشب نیز آث‌میلان در ایتالیا پذیرای چلسی انگلیس خواهد بود. هم‌زمان با این بازی، رئال‌مادرید در خانه به‌مصاف شاختار می‌رود، من‌سیتی میزبان کپنهاگن است، شاگردان لوپتگی در سویا پذیرای زنبور‌های دورتموند خواهند بود و پاری‌سن‌ژرمن در پرتغال، بنفیکا را پیش‌روی خود می‌بیند.

نراتزوری در بحران؛ بارسا در اوج

شاگردان اینزاگی که در لیگ قهرمانان مانند بارسایی‌ها سه‌امتیازی هستند، درحالی از پسران ژاوی میزبانی می‌کنند که وضعیت اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده است و در چنین‌وضعیتی، این تیم دو بازی حساس به فاصله یک هفته برابر بارسا پیش‌رو دارد. اینتر در یک هفته باید دو بار برابر بارسا قرار بگیرد و برای صعود به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید از این دو بازی سربلند خارج شود. اینتر در بازی امشب روملو لوکاکو را در اختیار ندارد و احتمالا لائوتارو مارتینز نیز به این بازی نخواهد رسید. مارسلو بروزوویچ نیز در این بازی حضور نخواهد داشت و به این‌ها باید افت محسوس میلان اشکرینیار را نیز اضافه کرد؛ مدافعی که قرار بود راهی پی‌اس‌جی شود، ولی با منتفی‌شدن این انتقال، او به‌شدت از لحاظ روحی افت کرده و این در شکل بازی‌های او نیز مشهود است.

همچنین در هفته‌های اخیر موج اعتراض هواداران از عملکرد سمیر هندانوویچ نیز شدت گرفته است و بعید نیست که در بازی برابر بارسا، آندره اونانا، دروازه‌بان ثابت اینتر باشد. ازسوی‌دیگر در اردوگاه آبی‌پوشان از ناامیدی خبری نیست و شاگردان ژاوی که بعد از مدت‌ها به صدر جدول لالیگا رسیده‌اند، با روحیه‌ای دوچندان در این مسابقه حضور می‌یابند. در تیم بارسلونا، علاوه‌بر فرانکی دی‌یونگ که با کاروان بارسلونا به میلان نرفت و در کمپ خوان گامپر زیر‌نظر فیزیوتراپ‌های باشگاه به ریکاوری ادامه خواهد داد، ژول کُنده، هکتور بیرین و رونالد آرائوخو نیز در بازی برابر اینتر غایب هستند.

ماندن اینزاگی در گرو نباختن به بارسا

اینتر با متحمل‌شدن شکست خانگی مقابل رم، فاصله‌اش با ناپولی صدرنشین به هشت‌امتیاز افزایش پیدا کرد. اینزاگی، سرمربی اینتر، در دفاع از خود پس از بازی با رم گفت که حضورش روی نیمکت هر تیمی باعث درآمدزایی، کاهش بدهی‌ها و نیز بیشتر‌شدن عناوین باشگاه می‌شود. گاتزتا دلو‌اسپورت روز گذشته در‌همین‌باره نوشت که باتوجه‌به نتایج بد اینتر و واکنش عجیب اینزاگی، ماندن یا نماندن سیمونه اینزاگی روی نیمکت اینتر تا کمتر از ۱۰روز دیگر قطعی خواهد شد.

اینتر در فصل جاری رکورد بدترین شروع تاریخش در سری‌آ را که مربوط به فصل ۱۲-۲۰۱۱ بود، تکرار کرد و با قبول باخت خانگی شنبه‌شب برابر رم، چهارمین شکست در هشت بازی‌اش از ابتدای این فصل کالچو را متحمل شد. نتیجه‌نگرفتن در هیچ‌یک از دو بازی برابر بارسلونا به‌معنای پایان کار اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و البته پایان حضور اینزاگی در جوزپه‌مه‌آتزا در فاصله دو سال به پایان قراردادی که تابستان امسال تمدید شد.

نبرد سردار و طارمی مقابل چشمان کی‌روش

در یکی از دیدار‌های مهم گروه B لیگ قهرمانان، تیم هفدهم بوندس‌لیگا میهمان پورتو پرتغال است که در پایان هفته هشتم، در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ پرتغال قرار دارد. این دیدار به‌واسطه حضور مهدی طارمی و سردار آزمون در ترکیب دو تیم، برای ایرانیان از اهمیتی ویژه برخوردار است. کارلوس کی‌روش که قرار بود به ایران بیاید تا بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتور را از نزدیک تماشا کند، بنا به دلایلی در لیسبون ماندنی شد و امشب قرار است نبرد جذاب در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرلورکوزن و پورتو در پرتغال را تماشا کند و دو مهاجم تیم‌ملی ایران درحالی برابر هم قرار می‌گیرند که سرمربی تیم‌ملی در پورتو نظاره‌گر این بازی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->