ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

دربی مادرید درمتروپولیتانو

  • کد خبر: ۱۲۶۰۱۷
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
دربی مادرید درمتروپولیتانو
حساس‌ترین بازی هفته ششم لالیگا، امشب در مادرید برگزار می‌شود.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ امشب رئال‌مادرید، صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی، میهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. کهکشانی‌های مادریدی تاکنون از پنج بازی سپری‌شده در لالیگا موفق شده‌اند پانزده‌امتیاز کسب کنند و شاگردان سیمئونه نیز از پانزده امتیاز ممکن، فقط ۱۰ امتیاز دشت کرده‌اند و در رتبه هفتم جدول لالیگا قرار دارند. اتلتیکومادرید در آخرین دیدار رسمی‌اش که در لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد، در آلما‌ن با نتیجه غیرمنتظره ۲ بر ۰ مغلوب سردار آزمون و هم‌تیمی‌هایش در بایرلورکوزن شد.

ازسوی‌دیگر، رئال‌مادرید نیز در آخرین دیدار رسمی‌اش با آلمانی‌ها رودرو شد و در سانتیاگوبرنابئو با نتیجه ۲ بر ۰ از سد لایپزیش گذشت و صدرنشین باقی ماند. شاگردان کارلو آنچلوتی درصورت پیروزی یا تساوی در این دیدار، به صدرنشینی‌شان ادامه خو‌اهند داد؛ اما درصو‌رت شکست مقابل همشهری‌شان، ممکن است صدر جدول را به رقیبشان، بارسلونا، تقدیم کنند. همچنین تشک‌سازان مادریدی در صورت پیروزی در این دیدار، ممکن است تا پله سوم جدول رده‌بندی بالا بیایند.

غیبت قطعی کریم در شهرآورد مادرید‌

طبق ادعای مارکا، کریم بنزما با غیبت در تمرین گروهی، شانسی برای رسیدن به بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید ندارد. بنزما نتوانست خودش را به تمرینات گروهی رئال‌مادرید پیش از بازی با اتلتیکو برساند و زیر‌نظر فیزیوتراپ‌ها قرار داشت. بنزما یازده روز پیش در بازی برابر سلتیک از ناحیه زانوی راست مصدوم شد و موفق نشد تا قبل از شهرآورد مادرید به تمرینات تیمش برگردد؛ بنابراین او به بازی امشب برابر اتلتیکو‌مادرید نخواهد رسید.

بنزما هر دو بازی اخیر برابر مایورکا و لایپزیش را از دست داد و رئال بدون او توانست برنده شود. در بازی برابر سلتیک، ادر میلیتائو نیز در نیمه دوم وارد زمین نشد؛ چون از ناحیه زانوی چپ مصدوم شده بود. میلیتائو دو روز پیش به تمرینات گروهی برگشت و مشکلی برای حضور در شهرآورد مادریدی‌ها نخواهد داشت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی لوس‌بلانکوس، پیش‌تر درباره بازی‌دادن به بنزما گفته بود که در‌مورد بنزما ریسک نمی‌کند و فقط اگر ۱۰۰‌درصد آماده باشد و بتواند قبل از بازی با اتلتیکو بدون مشکل تمرین کند، مقابل اتلتیکو بازی خواهد کرد. کارلتو در غیاب بنزما احتمالا از رودریگو گوئس به‌عنوان مهاجم نوک استفاده خواهد کرد. او ادن هازارد و ماریانو دیاز را نیز برای این پست در اختیار دارد.

جنجال‌های جونیور

به‌تازگی خوش‌حالی‌های بعد از گل و حرکات تکنیکی ستاره برزیلی رئال‌مادرید در لالیگا باعث بروز تنش‌ها و انتقاد‌هایی مبنی‌بر تحقیر حریفان شده است؛ اما اوج این اتفاقات اظهارات نژاد‌پرستانه و توهین‌آمیز پدرو براوو، رئیس اتحادیه مدیربرنامه‌های اسپانیا، علیه وینیسیوس جونیور بود، کسی که رفتار وینیسیوس را با میمون مقایسه کرده و گفته بود: «وینیسیوس برای رقصیدن باید به همان کشورش برزیل برگردد و اسپانیا جایی برای میمون‌بازی‌های او نیست.»

البته ستاره بیست‌ویک‌ساله مادریدی‌ها که به‌تازگی پاسپورت اسپانیایی خود را نیز گرفته است، در واکنش به این حاشیه‌ها گفته است: «تا‌زمانی‌که رنگ پوست مهم‌تر از درخشندگی چشم باشد، جنگ خواهد بود. من این جمله را روی بدنم تتو کرده‌ام. من در بیانیه‌ای مورد هجوم اظهارات نژاد‌پرستانه واقع شدم؛ اما هیچ‌کدام از آن‌ها دیروز شروع نشد.

هفته‌ها قبل آن‌ها شروع به جرم‌انگاری رقص من کردند؛ رقصی که فقط مختص من نبوده و بازیکنانی مثل رونالدینیو، نیمار، پاکتا، گریزمان و ژائو فلیکس، ماتئوس کنیا و... هم داشته‌اند. آن را بپذیرید و احترام بگذارید. من دست از این کار نخواهم کشید. این فیلم‌نامه همیشه با یک معذرت‌خواهی و اینکه «سوءتفاهم شده است» به پایان می‌رسد. اما من خطاب به نژادپرستان تکرار می‌کنم: رقص‌های بیشتری در راه است. من رقصیدن را متوقف نخواهم کرد. چه در سامبادرومو باشد، چه در برنابئو یا هرجای دیگری.»

مونوئرا مونترو؛ داور رئال-اتلتیکو

داور خوش‌یمن برای رئالی‌ها، شهرآورد مادرید را قضاوت خواهد کرد. به نقل از وبگاه رسمی لالیگا، خوزه لوئیس مونوئرا مونترو، داور سی‌ونه‌ساله آندلوسیایی، قضاوت شهرآورد مادرید را برعهده خواهد داشت. او ۱۰ بار قضاوت بازی‌های رئال‌مادرید را به‌عهده داشته که حاصل آن‌ها هشت پیروزی، یک تساوی و یک شکست برای لوس‌بلانکوس بوده است. مونترو برای اتلتیکو نیز سیزده‌بار قضاوت کرده که حاصل آن هشت برد، دو تساوی و سه شکست بوده است. ایگناسیو ایگلسیاس ویانوئوا در اتاق داور ویدئویی این دیدار حضور خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->