آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

وزش باد شدید در خراسان رضوی (١٢ مهرماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۲۸۱۸۴
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
وزش باد شدید در خراسان رضوی (١٢ مهرماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز بعدازظهر پدیده غالب جوی وزش باد خواهد بود به خصوص در مناطق بادخیز جنوب و نیمه شرقی استان وزش باد همراه با گردو خاک محلی است.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گلمکان با کمینه دمای ٧ درجه خنکترین و داورزن با پیشینه دمای ٣٠ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های سبزوار ۴٠ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ١١ و ٢۶ درجه در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرمترین ساعات با ۵ درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ٣١ درجه و در خنکترین ساعات با یک درجه افزایش به ١٢ درجه خواهد رسید. هوای امروز مشهد صاف و برای ساعات بعدازظهر افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

اثمری ادامه داد: طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، از امروز بعدازظهر پدیده غالب جوی وزش باد خواهد بود به خصوص در مناطق بادخیز جنوب و نیمه شرقی استان وزش باد همراه با گردو خاک محلی است. در روز‌های پایانی هفته در بیشترین مناطق استان بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز چهارشنبه روند تدریجی کاهش دما آغاز می‌شود و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. به گونه‌ای که پنج شنبه و جمعه دمای هوا در مناطق کوهستانی در سردترین ساعات به کمتر از ۵ درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ٨٣ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ١٠٠ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

بر این اساس این شرایط هوایی عوارض بهداشتی، احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و همچنین احتمال تشدید بیماری‌های قلبی و ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. از همین رو توصیه می‌شود افراد خیلی حساس فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->