رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل طی ۲۰۰ روز بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است | بایدن هزینه آن را در انتخابات خواهد داد توماج صالحی به اعدام محکوم شد وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم پادشاه عربستان راهی بیمارستان شد پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا رئیسی مورد استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت ایران و پاکستان در پایان سفر رئیس‌جمهور، بیانیه مشترک صادر کردند واکنش بورل به درخواست اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران استاندار خراسان رضوی : شاهد حمایت و پشتیبانی مردم از «طرح نور» هستیم سلاجقه: کشور‌های حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌‌آبی را در ۲۰ کشور با دانش ایرانی اجرایی می‌کنیم
سرخط خبرها

وزیر کشور: سازندگان شعار‌ «زن، زندگی، آزادی»، آزادی را در بی حجابی و بی حیایی زنان می‌بینند

  • کد خبر: ۱۲۸۲۲۹
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
وزیر کشور: سازندگان شعار‌ «زن، زندگی، آزادی»، آزادی را در بی حجابی و بی حیایی زنان می‌بینند
وزیر کشور با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ ارزش ها است، بیان کرد: کسانی که شعار‌هایی همچون زن، زندگی، آزادی را درست کردند؛ شنیع‌ترین صحنه‌ها را برای دفاع از زنان به وجود‌ آوردند و آزادی را در بی حجابی و بی حیایی زنان می‌بینند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور، امروز سه شنبه در مراسم تدفین شهید گمنام که با حضور کارکنان سازمان ثبت احوال برگزار شد با تمسک به آیه  قرانی وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ تصریح کرد: شهید خون تازه ای در رگ جامعه است.

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا به مسیر رشد و پیشرفت خود ادامه می دهد؛ افزود: تا زمانی که انسان های بزرگ و با اندیشه های دینی برای حفظ این مرز و بوم و ارزش های انقلابی وجود دارند؛ مسیر بزرگ انقلاب تداوم خواهد یافت.

وحیدی با اشاره به وقایع و اتفاقات تلخ اخیر کشور بیان کرد: در همین وقایع، مدافعان امنیت کشور  جانانه از امنیت و آرامش مردم حفاظت کردند که بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه با حضور به موقع مدافعان امنیت، تمامی نقشه های شوم دشمنان و معاندان نقش بر آب شد؛ تصریح کرد:  امروز جبهه استکبار و گروه‌های تروریستی علیه ملت ایران بسیج شده اند و صف آرایی آنها را شاهد هستیم.

وحیدی ادامه داد: با وجود تلاش های معاندانه گروههای تروریستی و جریان نفاق برای ضربه زدن به پیشرفت کشور، در عمل مثل همیشه سیلی محکمی دریافت کردند و ریشه های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است.

وی با اظهار این واقعیت که تلاش دشمن بر ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه است؛ خاطر نشان کرد: قدردان مادرانی هستیم که همواره در دفاع از ارزش های دینی پیشقدم هستند و شهیدان این مرز و بوم از دامن چنین مادران ارزشمندی پرورش یافته اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه  جنگ امروز دشمن، جنگ ارزش ها است، اظهار کرد: کسانی که شعار‌هایی همچون زن، زندگی، آزادی را درست کردند؛ شنیع‌ترین صحنه‌ها را برای دفاع از زنان به وجود‌ آوردند و آزادی را در بی حجابی و بی حیایی زنان می‌بینند.

وحیدی با استناد به فرمایشات راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح، گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به قدرت جمهوری اسلامی است و برای ایجاد تردید در بانوان عزیز کشور نسبت به ارزش های اسلامی حرکت می کند.

وی یاد آور شد: البته کسانی که  از ذهن خباثت آلود دشمن پیروی می کنند بسیار اندک هستند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->